خبر فوری

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: خوشبختانه به توانایی تولید قبل از تحریم‌ها رسیده‌ایم

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب امروز در مراسم رسمی بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های وزارت نفت در خوزستان اظهار کرد: محدوده جغرافیایی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شامل ۷ استان و ۷۱ هزار کیلومتر مربع است.

وی با بیان اینکه برنامه وزارت نفت برای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یک برنامه پیش رونده است، افزود: با برنامه ریزی های منسجمی که در حوزه فنی انجام شده خوشبختانه به توانایی تولید قبل از تحریم ها رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در انتهای امسال به توان تولید ۳ میلیون بشکه نفت در روز در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خواهیم رسید.

دانشی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های شرکت ملی نفت ایران این میزان در طی ۵ سال به ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه خواهد رسید.

وی ادامه داد: حمایت های وزیر نفت و تخصیص اعتبارات از سوی شرکت ملی نفت ایران به مناطق نفتخیز جنوب باعث شده اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شود. همچنین با توجه به این برنامه ریزی ها اقدامات بسیار خوبی در رابطه با جمع آوری گازهای همراه انجام شده است.

وی افزود: دولت در بحث مسئولیت های اجتماعی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است. در بحث حمایت از شرکت های دانش بنیان تا به امروز فعالیت های بسیار خوب و توافق نامه های بسیار خویی با شرکت های دانش بنیان داشته ایم و بیش از سه برابر گذشته کار در این حوزه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطف نفتخیز جنوب گفت: در تلاش هستیم به مرز دانش در حوزه بحث بالادستی صنایع نفتی برسیم. در این زمینه قراردادهای خوبی با دانشگاه نفت، دانشگاه آزاد و چمران بسته شده است و در حال شتاب دهی این قراردادها هستیم.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مشاور مدیر عامل مناطق نفت خیز در امور بانوان: نقش آفرینی بانوان در پیشرفت های صنعت نفت به تصویر کشیده شود

مشاور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور بانوان گفت: پیشنهاد می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *