خبر فوری

آمده‌ام صدای مردم باشم‌

*آمده‌ام صدای مردم باشم‌*

 

از ساعتها قبل جمعیت آمده بود. هرکس از دیگری می پرسید: سید کِی می‌آید. به وضوح رنگین‌کمان اقوام دیده می‌شد. بختیاری و عرب، لر و کرد، شوشتری و دزفولی، بهبهانی و ماهشهری. کوی رمضان میعادگاه مردمانی از جنس انتظار بود. مردمانی که یک صدا فریاد تحول سر می‌دادند. مردمانی که از وعده و وعید و هزار قول شکسته شده به ستوه آمده بودند و منتظر بودند حرف تازه بشنوند.

 

با هر آهنگ محلی شور جمعیت دوچندان می‌شد و پیوند نخل و بلوط دوشادوش یکدیگر سرمست و شادمان پایکوبی می‌کردند. فوج فوج جمعیت از کارون، حمیدیه، باوی و الهایه هل‌هله‌کنان از راه رسیدند. از هر قشر که بگویی در میان جمعیت به چشم می‌خورد. هیچکس دلش نمی‌خواست جا بماند‌.

سید که از راه رسید، شور و

غوغایی به پا شد. شعار سید سید حمایتت می‌کنیم، لحظه‌ای قطع نمی‌شد. به هر سختی بود سیدشکرخدا از میان مشتاقان به جایگاه رسید و با صدای بلند فریاد زد: آمده‌ام صدای مردم باشم‌. آمده‌ام بساط نمرودیان را در بشکنم. آمده‌ام مدیران لایق را جانشین بی‌کفایتان کنم. آمده‌ام تسکینی بر آلام باشم و آمده‌ام مردمانی دیار کارون را به جایگاه واقعی رهنمون سازم.

 

نهم اسفندماه ۱۴۰۲، کوی رمضان برای همیشه در تاریخ حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ثبت شد و همگان یک صدا و یک نفس نام سیدشکرخدا موسوی را فریاد می‌زدند. جمعه یازدهم اسفندماه همه می‌آییم و برای تعیین سرنوشت‌مان و برای گریز از تکرار، مردی از جنس بلور و صداقت را راهی بهارستان می‌کنیم.

 

*همه دعوتیم*

*گزارش:ابراهیم متین‌سیرت*

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

یادداشت /هزار وعده خوبان و مافیای مجالس ترحیم!

این روزها خدا که نمایندگان مجلس در حال خمیر کردن همۀ آردهای باقیمانده هستند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *