خبر فوری

در اولین جلسه تولید سال ۱۴۰۳ عنوان شد: تقدیر رییس جمهور از نفتی ها

اولین جلسه پیگیری پیشرفت تولید سال “جهش تولید با مشارکت مردم” در سالن جدیدالافتتاح مدیریت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، صبح روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ اولین جلسه پیگیری پیشرفت تولید با حضور مدیران و روسای شرکت برگزار گردید و بر اهتمام ویژه، در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده سازمان، تاکید شد.

مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با حائز اهمیت خواندن مجاهدت های صنعتگران عرصه نفت، عنوان داشت: فعالیت در حوزه نفت کمک به اقتصاد کشور است و پیشرفت اقتصاد کشور در جهت ارتقاء کیفیت زندگی مردم است، که از این رو شغل ما جهاد در راه خداست و پاداش آن از طرف حضرت حق وعده داده شده است.

وی افزود: عزم و اراده همه جانبه مجموعه مناطق نفت خیز در راستای تولید پاک؛ با نگاه به وضع موجود سازمان و تلاش برای بهبود شرایط فعلی و نیز حرکت به سمت وضعیت مطلوب است.

مهندس دانشی با تاکید مجاهدت کارکنان صنعت نفت، گفت: کار جهادی باید توفیق ساز باشد. می بایست سال جدید، سال تسهیل گری باشد و امورات سازمان و واحدهای خود را در جهت هدفمند نمودن و موثر کردن راهبری کنیم.

ایشان با تاکید بر عدم اتلاف زمان در انجام امور و مدیریت زمان؛ در راستای افزایش بهره وری، گفت: برای موفقیت باید ظرفیت های مدیریت های مختلف را با زمان شناسی رصد کنیم، تا بتوانیم در زمان محدود خدمت رسانی خود را انجام دهیم.

تقدیر رییس جمهور از نفتی ها

مهندس دانشی با اشاره به دستاوردهای مناطق نفت خیز جنوب در زمینه احیای چاه های تعمیری و تعمیرات و نگهداری تاسیسات، افزایش ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه ای نفت در روز را دستاورد بزرگ صنعتگران و جهادگران نفت خواند و تقدیر رییس جمهور محترم در جلسه ویدیو کنفرانسی شورای اداری استان ها از صنعت نفت را ناظر بر این مجاهدت ها دانست.

وی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب، برای ملی ماندن صنعت نفت امری ضروری است. پرسنل خدوم نفت متعصبانه در راستای تولید گام بر می دارند و در این مسیر بخش خصوصی را نیز با خود همراه خواهند ساخت.

ایشان تاکید کرد: سازندگان داخلی توان این را دارند که سهمی از بیکاری استان را حل کنند و لازمه آن این است که شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی تسهیل شود لذا مناطق نفت خیز اولویت تامین کالا و خدمات را محصولات تولید داخل خواهد گذاشت.

مهندس دانشی تلاش برای ارتقا سطح سلامت اداری سازمان، در جهت ایجاد محیط سالم زندگی شغلی کارکنان و تسری مکارم اخلاق را از اهداف این شرکت در حوزه سرمایه انسانی عنوان داشت.

تشکیل حلقه های نخبگانی

وی با تصریح به اهمیت جایگاه آموزش، به ویژه آموزش زبان های رایج و کاربردی دنیا افزود: زبان آموزی، در بحث آموزش نیروی انسانی ضروری است. همچنین از دیگر ضروریات منابع انسانی شناسایی نخبگان در راستای تشکیل حلقه های نخبگانی برای توسعه سرمایه انسانی در همه مدیریت ها و معاونت های شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به تشکیل زنجیره ارزش در صنعت نفت، تاکید کرد: چرخه تولید تا مصرف، در صنعت نفت باید همواره رصد و در جهت سالم سازی گام برداشته شود.

وی افزود: اسناد عقب افتاده مالی در مناطق نفت خیز جنوب پس از سال‌های متمادی به صفر رسیده است، همچنین تمامی مطالبات مالیاتی و شهرداری ها پرداخت گردیده است.

آشتی با جامعه پیرامونی ابرپروژه صنعت نفت است

وی افزود: در حوزه مسئولیت های اجتماعی ابرپروژه شرکت نفت، ارتباط و آشتی با جامعه پیرامونی است که در این راستا می توان به طرح های آبرسانی و آسفالت روستاها اشاره داشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سال جدید را برای این شرکت سال جهش تولید پاک با پیگیری، همدلی و تسهیلگری دانست و حرکت در این مسیر را سرلوحه و هدف شرکت تعیین نمود.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: گام های ارزشمندی در جهت حفظ میراث تاریخی صنعت نفت برداشته ایم/ تلمبه خانه دارخوین از مظاهر ارزشمند میراثی در استان است

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پتانسیل ویژه ای در مناطق نفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *