خبر فوری

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: آسایش کارکنان خط قرمز ماست/افق ۱۴۰۳ مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: هدف‌گذاری سال جاری صورت گرفت و با عزم و اراده مضاعف در جهت حفظ، حمایت و همیت مناطق نفت خیز جنوب پای کار خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آیین بهره برداری از مهمانسرای شماره ٢ خرم کوشک امروز یکشنبه ٢۶ فروردین‌ماه با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از معاونین، اعضای هیئت مدیره و کارکنان عملیات غیرصنعتی این شرکت برگزار شد.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این آیین با بیان اینکه ریشه کفر، ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش برچیده خواهد شد، اظهار داشت: بامداد گذشته شاهد مقابله به مثل سپاه پاسداران در برابر رژیم باطل اسرائیل بودیم که نماد تفکر و تعقل نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران بود؛ امیدواریم که دیگر شاهد مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباشیم.
دانشی با اشاره به بهره برداری از ١٠٢ پروژه مرتبط با تولید در سال گذشته بیان داشت: ١٠٢ پروژه بهره‌برداری در سال گذشته با اولویت بررسی و بازخوانی کارهای نیمه تمام به قید فوریت با تمرکز بر اصلاحات هدف قرار گرفت که مطلوب دست‌اندرکاران نظام قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تأمین آسایش کارکنان برای مناطق اولویت است،  عنوان داشت: خدمات غیر صنعتی برای مناطق نفت خیز جنوب از اهمیت والایی برخوردار است زیرا مسیر تولید از آرامش و ایجاد شرایط مطلوب برای کارکنان می‌گذرد.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تأکید بر اینکه رفاهیات مناطق نفت خیز جنوب باید در شأن کارکنان باشند، افزود: خلأهای موجود در زمینه رفاهیات سبب شد تا باز تعریف دیگری داشته باشیم و برخی ظرفیت‌ها مجدداً احیا کنیم.
دانشی در پایان با اشاره به افق پیش‌روی مناطق نفت‌خیز جنوب خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری سال جاری صورت گرفت و با عزم و اراده مضاعف در جهت حفظ، حمایت و حمیت مناطق نفت خیز جنوب پای کار خواهیم بود.
گفتنی است مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه این آئین از آخرین وضعیت مهمانسرای خرم کوشک بازدید کرد.
لازم به ذکر است، مهمانسرای ۲۴ اتاقه خرم کوشک با مساحت ۷۸۰ متر مربع و زیربنایی بالغ بر هزار و ۵۴۰ متر مربع در دو طبقه به همت مدیریت عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از محل پروژه تعمیرات، بازسازی و بهسازی مهمانسراها و اماکن عمومی احداث شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: گام های ارزشمندی در جهت حفظ میراث تاریخی صنعت نفت برداشته ایم/ تلمبه خانه دارخوین از مظاهر ارزشمند میراثی در استان است

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پتانسیل ویژه ای در مناطق نفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *