خبر فوری

مشاور مدیر عامل مناطق نفت خیز در امور بانوان: نقش آفرینی بانوان در پیشرفت های صنعت نفت به تصویر کشیده شود

مشاور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور بانوان گفت: پیشنهاد می شود در نمایشگاه آینده با توجه به نقش انکارناپذیر بانوان توانمند و متخصص در پیشرفت این صنعت، بخشی از غرفه ها به فعالیت‌های این قشر در یکصده اخیر اختصاص داشته باشد.

به گزارش رسانه پی نوشت  شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از متخصصان خانم شاغل در این شرکت با همراهی طاهره موسوی، مشاور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور بانوان با حضور در نخستین نمایشگاه موزه ها، اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب از دستاوردهای یکصد و سیزده ساله این صنعت بازدید کردند.

سرکار خانم موسوی در حاشیه این بازدید با حضور در جمع خبرنگاران به اهتمام ویژه مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و رئیس روابط عمومی شرکت در حفظ هویت میراثی این صنعت اشاره کرد و  اظهار داشت: با حضور در این نمایشگاه به اثرات و برکات فعالیت مجاهدانه نیروهای انسانی صنعت نفت در طول یک قرن اخیر پی خواهیم برد، امیدواریم که موزه های اینچنینی که به عنوان شجره تاریخی استان محسوب می شوند، مستمرأ برقرار باشند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود در نمایشگاه آینده با توجه به نقش انکارناپذیر بانوان توانمند و متخصص در پیشرفت این صنعت، بخشی از غرفه ها به فعالیت‌های این قشر در یکصده اخیر اختصاص داشته باشد.

 

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: گام های ارزشمندی در جهت حفظ میراث تاریخی صنعت نفت برداشته ایم/ تلمبه خانه دارخوین از مظاهر ارزشمند میراثی در استان است

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پتانسیل ویژه ای در مناطق نفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *