خبر فوری

با نگاه حمایتی به تولید داخل؛ کارگاه ها و تعمیرگاه های تخصصی مناطق نفت خیز تجهیز شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آیین رونمایی از پروژه خرید ابزار آلات تعمیرات از سوی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب امروز یکشنبه ١٩ فروردین ماه با حضور مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد. 

این پروژه شامل خرید ٨٠ دستگاه وانت دوکابین، ٩ دستگاه ون، ٢ دستگاه بولدوزر با نگاه به توان تولید در سال ١۴٠٢ و تأمین بیش از ٣ هزار قلم مشتمل بر ٢١٢ هزار قطعه از اقلام یدکی مورد نیاز تعمیرگاه های تخصصی مدیریت عملیات ترابری به ارزش ٣ هزار میلیارد ریال با نگاه حمایتی از تولید داخل است.

خرید بیش از ٨٠ قلم مشتمل بر ٣٠٠ قطعه ابزارآلات سرمایه ای به ارزش بیش از ١٧٠ میلیارد ریال جهت تجهیز کارگاه های تخصصی مدیریت عملیات ترابری در سال ١۴٠٢ در این پروژه گنجانده شده بود.

لازم به ذکر است، تهیه بیش از ١ هزار و ۴٠٠ قلم از قطعات یدکی مورد نیاز تعمیرگاه های تخصصی مدیریت عملیات ترابری از سایر انبارهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال ١۴٠٢ منجر به صرفه جویی ۵۵٠ میلیارد ریالی برای این شرکت شد.

گفتنی است در این آیین دستگاه های لیفتراک نوسازی و بازسازی شده به دستان توانمند کارکنان جهادی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در معرض نمایش قرار گرفت.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب: گام های ارزشمندی در جهت حفظ میراث تاریخی صنعت نفت برداشته ایم/ تلمبه خانه دارخوین از مظاهر ارزشمند میراثی در استان است

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پتانسیل ویژه ای در مناطق نفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *