خبر فوری

دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ناصریه عراق و مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب؛ مناطق نفت خیز جنوب آمادگی همکاری با طرف عراقی را در حوزه های مختلف صنعت نفت دارد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ناصریه عراق با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در محل غرفه شرکت ملی نفت علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطف نفت خیز جنوب و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ناصریه عراق با یکدیگر دیدار و در خصوص روابط مشترک گفت و گو کردند.

در این دیدار بر همکاری های مشترک طرفین تاکید شد. همچنین طرف عراقی برای حضور و بازدید از تاسیسات و شرکت های نفتی فعال در استان ناصریه عراق و بازدید از میادین نفتی از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دعوت به عمل آورد.

علیرضا دانشی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب نیز در این دیدار دانشی ضمن ارایه توانمندی و ظرفیت های مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: می تواینم با طرف عراقی در رابطه با بحث های مربوط به ارتقا فنی و تخصصی و حل مشکلات در حوزه های مختلف نفت در کشور عراق با استفاده از ظرفیت مناطق نفت خیز جنوب همکاری داشته باشیم.

جمع آوری گازهای همراه و شبکه گذاری خطوط لوله نفت و گاز و  تزریق گاز در مخازن از دیگر ظرفیت های مطرح شده از سوی دانشی برای طرف عراقی بود.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مشاور مدیر عامل مناطق نفت خیز در امور بانوان: نقش آفرینی بانوان در پیشرفت های صنعت نفت به تصویر کشیده شود

مشاور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور بانوان گفت: پیشنهاد می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *