خبر فوری

گزارش تصویری تشییع شهدای گمنام در منطقه باهنر اهواز

به گزارش خبرنگار رسانه پی نوشت در این مراسم که قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، پیکر پاک این شهید گرانقدر تشییع شد.در این مراسم شرکت کنندگان با عزاداری و سوگواری در رثای اهل بیت (ع) پیکر مطهر این شهید سرفراز دوران دفاع مقدس را تشییع کردند.پیکر مطهر این شهید حماسه ساز پس از تشییع در بوستان صداقت کوی باهنر به خاک سپرده شد.

پیکر پاک این لاله بی‌نشان از مسجد النبی(ص) کوی شهید باهنر شهر اهواز تا پارک صداقت تشییع شد و مردم این دیار با این فرزند خوشنام دوران حماسه و ایثار وداع کرده و او را به آغوش خاک سپردند.

همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی الهادی (ع) آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام امروز در اهواز برگزار شد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام با حضور «رضا امینی» شهردار اهواز، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، حجت‌الاسلام والمسلمین «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، جمعی از مسئولین استانی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، یادگاران و  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در محله باهنر اهواز برگزار شد.

پیکر پاک این لاله بی‌نشان از مسجد النبی(ص) کوی شهید باهنر شهر اهواز تا پارک صداقت تشییع شد و مردم این دیار که در کنار پرچم ایران اسلامی، پرچم‌ فلسطین را بر دستان خود به نشانه حمایت از مردم غزه برافراشته بودند با این فرزند خوشنام دوران حماسه و ایثار وداع کرده و او را به آغوش خاک سپردند.

این شهید گمنام یکی از ۱۴ لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در ۱۴ نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام گرفتند.

انتهای پیام/

درباره رضا باندری

پیشنهاد ما به شما

آمادگی شهرداری اهواز جهت حضور در نمایشگاه شهریران

مصلی تهران به مدت ۳ روز از اول بهمن ماه تا سوم بهمن ماه میزبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *