خبر فوری

یادداشت مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در آستانه بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در یادداشتی به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ابراز امیدواری کرد این رویداد بتواند در زمینه معرفی توان صنعتگران صنعت نفت کشور و تحقق اهداف رشد تولید گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در پیام عذاری اهوازی در این خصوص آمده است:

باسمه تعالی

اگر ما این توفیق را پیدا کنیم که همّت مردم، سرمایه‌ی مردم، ابتکار مردم، حضور جدّی آحاد مردم را در عرصه‌ی اقتصادی وارد کنیم، در واقع یک بسیج مردمی در امر اقتصاد بکنیم، تولید هم می‌تواند به جهش برسد.

«مقام معظم رهبری» ۱۴۰۳/۰۱/۰۱

رشد تولید به عنوان کلید حل بسیاری از مشکلات کنونی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و صنعت نفت نیز با سرلوحه قرار دادن تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در این خصوص و برنامه‌‏های راهبردی دولت در مشارکت مردمی، دستاوردهای شایانی در این عرصه حاصل داشته و با اطمینان به ظرفیت‌های داخلی، اشتراک گذاری دانش و تجارب با بخش خصوصی و ساخت و تامین قطعات مورد نیاز ماشین آلات و تأسیسات پیچیده‏ فرآیندی، بخش قابل توجهی از نیازهای خود را تأمین کرده و تحقق تولید فراتر از برنامه‌های مصوب، شاهدی بر این مدعاست.

حال در آستانه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی و تجاری کشور هستیم، که بستری درخور برای ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در این صنعت، گسترش تعاملات، فرصت شناسایی ظرفیت‌های هم افزایی، تبادل اطلاعات فنی و همفکری در شناسایی نقاط ضعف و قوت ما را در این مسیر ارزشمند فراهم می آوررد؛ نمایشگاه محل ارائه توانمندی‌های صنعتی، علمی و پژوهشی و نماد خودکفایی و خوداتکایی برای کشور است.

مهم ترین هدف امروز صنعت نفت رشد تولید به وسیله افزایش سرمایه گذاری و ارتقاء فناوری است، و در نمایشگاه امسال نیز که با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه» همراه است بی شک تلاش بر آن است تا با بازار سازی و بازاریابی و ارتقا توان صنعتگران داخلی کمک شایانی در ایجاد جهش تولید و تحقق دستاوردهای فناورانه حاصل آید.

در همین خصوص، شرکت نفت و گاز اروندان در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت تهران با هدف شناسایی و حمایت از پیمانکاران، مشاوران، مراکز دانش بنیان و همچنین سازندگان کالاهای داخلی در بهره برداری از میادین غرب کارون ‌حضور فعالی خواهد داشت و پاسخگوی مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

عبدالله عذاری اهوازی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *