خبر فوری

آیین راه‌اندازی پروژه توسعه میدان کبود در طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت‌خیز، آیین راه‌اندازی پروژه توسعه میدان کبود در طرح نگهداشت و افزایش تولید موسوم به طرح ۲۸ مخزن، روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه همزمان با هفته دولت، با حضور معاون مدیر در طرح‌های افزایش و نگهداشت تولید، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیر مهندسی و ساختار، معاون مدیریت تولید، رئیس مهندسی نفت، مجری طرح،  فرماندار و امام جمعه شهرستان آبدانان و دیگر مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب برگزار شد.

مهندس ابراهیم پیرامون در حاشیه این مراسم با اعلام افزایش تولید به  حدود ۱۰ هزار بشکه در روز گفت: طرح توسعه میدان کبود در قالب طرح نگهداشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن تعریف، که از سال ۹۸ اجرای آن آغاز شد و سال ۹۹ با بهره‌برداری از نخستین چاه نفت خام طرح ۲۸ مخزن کلید خورد.

وی افزود: در مراسم امروز، بهره‌برداری از ۵ حلقه چاه نفت جدید در میدان کبود با ظرفیت تولید به میزان ۶ هزار بشکه در روز را در دستور کار خود قرار دادیم که میزان تولید نفت خام این میدان به حدود ۱۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید.

مجری طرح نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه با اذعان به اشتغالزایی گفت: این پروژه به طور مستقیم باعث ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی جدید و افزایش درآمدهای نفتی و پایداری اقتصاد منطقه خواهد شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مشاور مدیر عامل مناطق نفت خیز در امور بانوان: نقش آفرینی بانوان در پیشرفت های صنعت نفت به تصویر کشیده شود

مشاور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور بانوان گفت: پیشنهاد می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *