خبر فوری

پژوهش و فناوری از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت است

رئیس نخستین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی گفت: از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت هر کشور، پژوهش و فناوری است.

سید محمدرضا حسینی علی آبادی  ۲۷ آذر در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی با بیان این مطلب افزود: بدون پژوهش نمی توان برای مشکلات جامعه نسخه عملی پیچید.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های پیدا و پنهان پژوهشگران حوزه های مختلف برای توسعه استان ها و کشور نهایت بهره را برد، ادامه داد: پژوهش های کاربردی می تواند برای رفع مشکلات کشور مثمر ثمر واقع شوند.

رئیس نخستین جشنواره پژوهشگران برتر و منتخب شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی بیان کرد: هفته پژوهش فرصتی بی نظیر جهت تقدیر و تجلیل از تلاش­های مجدانه پژوهشگران و ارائه دستاوردها در حوزه پژوهش و فناوری است.

وی اضافه کرد: شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی به پاس زحمات و تلاش­های محققین و پژوهشگران طی فراخوان، ۱۵ پژوهشگر برتر را هر ساله بر اساس دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور وزارت علوم، فناوری و تحقیقات، انتخاب و تندیس، حکم پژوهشگر برتر و تقدیرنامه به این افراد تقدیم می شود.

حسینی علی آبادی  ادامه داد: شرکت در این رویداد بزرگ و مهم و رقابتی، رایگان است و تمام دانشجویان و دانش آموختگان تمامی رشته­های تحصیلی و در تمامی مقاطع تحصیلی می­توانند در این رویداد بزرگ شرکت کنند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

لازم به ذکر است مینا بابازاده فرخران، علی علیزاده، بابک دهقانی، مهدی تاج پور، مهدیه نامی بسیط، رویا مرشدی، مژده خواجه لندی، عادل سعیدی پور، محمد یزدانی، محمد اره کش سلماسی، پیمان پیروز، امین گلشن، محمدرضا صفری چاکری، پژمان الهامی طالشمیکائیل و فاطمه دکامینی نفرات برتر این همایش انتخاب شدند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

سخنرانی استاد دکتر حسین چناری در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، برشی از سخنرانی استاد جناب دکتر حسین چناری موسس …

یک دیدگاه

  1. آرزوی موفقیت برای همه عزیزان
    pezhman.elhami

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *