خبر فوری

فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه علمی ورزش های شناختی

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، فصلنامه علمی «ورزش های شناختی»، با مجوز پروانه انتشار رسمی به شماره ۹۴۲۰۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود. این مجله با همکاری علمی اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور به انتشار مقالات علمی در زمینه پژوهش و تاثیرات ورزش های شناختی، بازی های فکری و تمرکزی می‌پردازد. هدف این مجله، توسعه و تعمیق نگرش‌ها و پژوهش‌های مرتبط با محورهای مجله، ارائه و اشاعه آنها به مخاطبان است. از این رو دبیرخانه مجله از تمامی اساتید، صاحب نظران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به مطالعات رشته های مختلف علوم ورزشی و روانشناسی (تمام گرایش‌ها) از سراسر کشور دعوت می‌نماید مقالات و دستاوردهای علمی خود را برای انتشار به این فصلنامه ارسال نمایند. این نشریه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار بصورت منظم، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته‌ای در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

محورهای نشریه:

این فصلنامه متعهد به انتشار شواهدی است که از کاربرد اصول روان‌شناختی و استفاده از ورزش های شناختی برای  توانبخشی شناختی،  افزایش مشارکت در فعالیت بدنی و دستیابی به عملکرد مطلوب انسانی می باشد. و از دریافت همه مقالات علمی شامل: مطالعات تجربی، مطالعات همبستگی، مطالعات ارزیابی و تحقیقات کیفی استقبال خواهد کرد. علاوه بر این بررسی‌های انتقادی، مطالعات موردی، نقد کتاب و گزارش‌های مختصر نیز  برای انتشار در نظر گرفته می‌شوند.

شطرنج، دارت، تیراندازی (همه رشته ها)، بیلیارد، یوگا، پیلاتس، بازی ابلون، جنگا، دومینو، انواع مکعب روبیک، اتللو، لونوپوس، دالیز، لیوان چینی، کیوبیتس، فکربکر، لوتوس، دژ و در کل همه رشته ها و بازی های رومیزی، پازلی، فکری، حل مساله، الکترونیکی و شناختی را شامل می شود.

جهت ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجله به آدرس https://cognitivesportsjournal.ir/  مراجعه فرمایید.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: دکتر مجید کرامتی مقدم

 

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

پیشنهاد ما به شما

کسب دو مقام برنز توسط دختران نونهال و نوجوان خوزستانی(رامهرمزی) در مسابقات کشوری و انتخاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *