خبر فوری

برگزاری مسابقات طرح های بهپویی در سومین جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری گروه ملی صنعتی فولاد ایران

برگزاری مسابقات طرح های بهپویی در سومین جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری گروه ملی صنعتی فولاد ایران به نقل از مدیر تحقیق و توسعه: به منظور انجام کیفی تر جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری گروه ملی، بالاخص مسابقات طرحهای بهپویی، سومین دوره جشنواره، طی دو بازه زمانی مجزا برگزار خواهد گردید.

۱- برگزاری مسابقات فینال طرحهای بهپویی – تالار اندیشه / ۲۸ لغایت ۳۰ آذرماه

۲- برگزاری رسمی جشنواره پژوهش و فناوری (سمینارهای علمی و تخصصی و ارائه گزارشات تحقیقات داخلی و مقالات همکاران) – تالار اندیشه / ۶ لغایت ۸ دی ماه

مهندس عباس محمدی، در خصوص فرآیند پذیرش و حضور طرحها در مسابقات بیان داشتند: تعداد ۷۸ طرح از میان طرحهای واصله و پس از ارزیابی میدانی توسط کمیته های تخصصی، واجد شرایط جهت حضور در جشنواره و مسابقات امسال شدند، که از میان آنها، ۵۰ مورد (۲۳ مورد ارایه حضوری و ۲۷ مورد پوستر) توسط مدیریت بخشها، جهت حضور در مسابقات فینال انتخاب و به واحد تحقیق و توسعه معرفی گردیدند.

وی خاطر نشان کرد: بخش‌های نورد میلگرد و مفتول، نورد تیرآهن، فولادسازی و انرژی و تاسیسات هر کدام با ۹ طرح، کنترل کیفی با ۶ طرح، کوثر با ۴ طرح، لوله سازی و ماشین سازی هر کدام با ۲ طرح در این مسابقات حضور خواهند داشت.

در مسابقات امسال همچنین، تعداد جوایز مرتبط به طرحهای بهپویی از ۳ به ۱۳ جایزه افزایش یافته است، که ۱۰ جایزه آن مربوط به طرح برگزیده هر معیار است.

امید است با حضور پرشور همکاران در سالن اندیشه شاهد رقابتهای جذابی میان نفرات و بخش ها باشیم.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

سخنرانی استاد دکتر حسین چناری در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، برشی از سخنرانی استاد جناب دکتر حسین چناری موسس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *