خبر فوری

ملی حفاری نقش بارزی در ایجاد فرصت های شغلی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در این استان دارد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نشست هم اندیشی با خانه مطبوعات خوزستان:

ملی حفاری نقش بارزی در ایجاد فرصت های شغلی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در این استان دارد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت نقش بارزی در ایجاد فرصت های شغلی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در  استان خوزستان دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست هم اندیشی با مدیر و اعضای خانه مطبوعات استان خوزستان، افزود: این شرکت ملی و متعلق به مردم است و تلاش نموده که همسو با انجام وظایف ذاتی و همکاری با دستگاه های اجرایی،  در چارچوب مسئولیت های اجتماعی، در برنامه های مختلف مشارکت فعال داشته باشد.

وی با تشریح عملکرد این شرکت به عنوان یکی از شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران در بیش از چهار دهه گذشته در فرآیند حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز ، اظهار کرد: ملی حفاری هم اکنون نیز همه توان فنی، تخصصی، عملیاتی و پشتیبانی خود را در جهت اجرای طرح های مهم توسعه ای صنعت نفت و صدور خدمات فنی و مهندسی به کار گرفته است.

گلپایگانی به ارتباط نزدیک و هم افزایی و همکاری میان این شرکت و رسانه های جمعی اشاره کرد و با استقبال از تقویت این همکاری ها، گفت: رسانه ها با انعکاس فعالیت ها و عملکرد این سازمان ، همراهی موثری در جهت معرفی توانمندی های این شرکت و اهمیت و جایگاه آن در صنعت نفت داشته اند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با این توضیح که بالغ بر ۱۸ هزار نفر در بخش های عملیاتی و ستادی این شرکت به کار اشتغال دارند، به خدمات این مجموعه بزرگ صنعتی در همراهی و همیاری در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه نظیر سیل و زمین لرزه اشاره کرد و افزود: رسانه های جمعی خاصه در استان با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، نقش شایسته ای در افزایش آگاهی های عمومی و فرهنگ سازی دارند.

در این نشست که اعضای خانه مطبوعات استان، مشاور مدیرعامل در امور رسانه و رئیس روابط عمومی شرکت حضور داشتند آقای افشار پرویزی بابادی مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان در معرفی و فعالیت های خانه مطبوعات توضیحاتی ارایه و زمینه های هم افزایی، همکاری های مشترک و بهبود تعاملات با شرکت ملی حفاری را بیان داشت.

تقویت همکاری با رسانه های جمعی در استان، حمایت از خانه مطبوعات و نشریات محلی و  موضوع مطالبات مطبوعات از دیگر مواردی بوده که در این نشست مطرح و بر آن تاکید گردید.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان  شرکت های ملی حفاری ایران و حفاری شمال موافقتنامه همکاری امضاء کردند

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت های ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *