خبر فوری

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی: کار و تلاش در بخش های اچ اس ئی بسیار ارزشمند است

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

کار و تلاش در بخش های اچ اس ئی بسیار ارزشمند است

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار و تلاش در بخش های اچ اس ئی و به ویژه ایمنی که با سلامت انسان ارتباط دارد، بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، احمد رضا پرنده در نخستین همایش ملی ایمنی و بازرسی کار در صنعت حفاری، افزود: در موضوع ایمنی تامین شرایط ایمن محیط کار، تجهیزات و آموزش به عهده کارفرماها است.

وی با بیان اینکه با مشارکت بخش های اقتصادی می توان ایمنی را در همه زمینه ها ارتقاء بخشید، اظهار کرد: در حوزه وزارت نفت و شرکت های تابع به لحاظ اهمیت کار بحث ایمنی و بازرسی بسیار مورد توجه قراردارد و در این ارتباط از ظرفیت های آموزشی خوبی برخوردار می باشند که این امر موجب شده کمترین ضریب حوادث را در این بخش داشته باشیم.

پرنده گفت: در بحث ایمنی در سطح کلان با توجه به گستردگی دامنه آن در تمامی بخش ها، صنایع بزرگ مانند صنعت نفت و حفاری می توانند در راستای مسئولیت های اجتماعی در کنار خدمات ایمنی به زیر مجموعه های خود، نسبت به مناطق پیرامونی نیز اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به نظام نامه وزارت نفت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر استفاده از ظرفیت های دو وزارتخانه در بخش های اچ اس ئی تاکید کرد .

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

دکتر گلپایگانی:  شرکت ملی حفاری ایران پایه گذار صنعت حفاری کشور و خودکفایی در فرآیند تولید است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت پایه گذار صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *