خبر فوری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نشست با جمعی از متخصصان جوان شرکت از توان جوانان با استعداد و نخبه در جهت رشد و تعالی سازمان استفاده می شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نشست با جمعی از متخصصان جوان شرکت
از توان جوانان با استعداد و نخبه در جهت رشد و تعالی سازمان استفاده می شود 

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ظرفیت بالای سازمان از نظر وجود جوانان متعهد و متخصص گفت: از توان جوانان با استعداد و نخبه در جهت رشد و تعالی شرکت استفاده می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری شده است، در نشست با جمعی از متخصصان جوان شاغل در شرکت، افزود: اعتماد به جوانان و ایجاد فرصت برای ورود آنان به موضوعات خرد و کلان موجب پویایی سازمان خواهد شد.
وی اظهار کرد: بر همین اساس می بایست همکاران جوان در بخش های مدیریتی و کارگروه های مختلف فنی و تخصصی بکارگیری شوند زیرا استفاده از توان و انرژی جوانان موجب شتاب بخشی در پیشبرد اهداف ، کیفیت بالا ی کار ، شفافیت ، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری می گردد.
گلپایگانی با تاکید برلزوم اهتمام به تحصیلات دانشگاهی و دانش فنی کارکنان به ویژه جوانان ، گفت: تلفیق تجربه پیشکسوتان و انرژی سرشار جوانان باعث افزایش راندمان کار و بهروری و حل مشکلات می شود و لذا باید با اصلاح امور به نحوی برنامه ریزی و آماده سازی جوانان مستعد ، سازمان به نحو مطلوب در راستای تحقق اهداف و افق روشن پیش رو گام بردارد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بزرگداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس و تاکید بر تداوم راه و پاسداری از آرمان های شهدا، افزود: با هم افزایی و برگزاری نشست های مستمر هم اندیشی با جوانان، از ایده های نو و پیشنهادات سازنده آنان در جهت ارتقای سازمان استفاده به عمل می آید و شرایط برای بروز خلاقیت ها و نوآوری و پذیرش مسئولیت برای این همکاران فراهم خواهد شد.
در ادامه این نشست که رئیس روابط عمومی و مشاور جوان استاندار خوزستان، تعدادی مشاوران مدیرعامل، مدیران و رؤسای عملیاتی و ستادی حضور داشتند ، متخصصان جوان دیدگاه ها و نظرات خود را ابراز و مدیرعامل شرکت به پرسش های همکاران پاسخ داد.
همچنین در جلسه اقای طرفی مشاور جوان و رئیس روابط عمومی استانداری خوزستان و دکتر صداقت زاده مشاور جوان مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران پیرامون روز جوان و برنامه های مرتبط صحبت کردند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

دکتر گلپایگانی:  شرکت ملی حفاری ایران پایه گذار صنعت حفاری کشور و خودکفایی در فرآیند تولید است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت پایه گذار صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *