خبر فوری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران فرخنده سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و عید سعید مبعث را تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران فرخنده سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و عید سعید مبعث را تبریک گفت.

به  گزارش روابط  عمومی  شرکت ملی  حفاری ایران در  پیام  دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده  است :

۲۷ رجب سالروز رسالت و نبوت گل سرسبد بوستان هستی، اشرف مخلوقات، فخر کائنات، رسول رحمت و مهربانی، ختم المرسلین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم بر تمام مسلمانان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت مبارک باد .

مبعث سرآغاز تجلی انوار ملکوتی اسلام، بلوغ و تکامل دین و تابش نور برقرن هاست و تا کرانه های ناپیدای زمان امتداد می یابد، این روز پر برکت راهی شد تا انسان از هر آنچه غیر خداست رهانیده شود و به سوی توحید و معنویت، کرامت و انسانیت، برادری و برابری حرکت نماید.

امروز بر ما است تا با تفکر و عمل به سنت های الهی و اخلاقی با بهره‌گیری از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) به سعادت و نهایت کمال برسیم.

ضمن تبریک و تهنیت عید بزرگ مبعث به مردم شریف ایران اسلامی و همکاران بزرگوارم در صنعت حفاری کشور، امید آنکه بتوانیم در پرتو پرفروغ گفتار، رفتار، مکارم اخلاقی و سیره نبوی و ائمه اطهار که الگویی بی بدیل برای عاشقان الهی است  را توشه راه خود سازیم تا به توفیق روز افزون دست یابیم.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان  شرکت های ملی حفاری ایران و حفاری شمال موافقتنامه همکاری امضاء کردند

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت های ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *