خبر فوری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد: لزوم هم افزایی و نظارت بیشر افسران ایمنی در موقعیت های عملیاتی در راستای کاربست استانداردها و صیانت از نیروی انسانی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد:

لزوم هم افزایی و نظارت بیشر افسران ایمنی در موقعیت های عملیاتی در راستای کاربست استانداردها و صیانت از نیروی انسانی 

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بر لزوم هم افزایی و نظارت بیشر افسران ایمنی در موقعیت های عملیاتی استقرار دستگاه های حفاری در راستای بکار گیری استانداردها و صیانت و حفظ سلامت نیروهای انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست با معاونین، مدیران و رؤسای عملیاتی و ستادی شرکت گفت: در این زمینه انتظار می رود میان رؤسای دستگاه های حفاری، کارکنان عملیاتی و افسران ایمنی تعامل و ارتباط تنگاتنگ و بیش از پیش حاصل و با توجه به استانداردهای تعریف شده برای هر کار، با اولویت بخشی به ضوابط و مقررات، اجرای برنامه های عملیاتی در شرایط ایمن انجام شود.

وی افزود: صنعت حفاری در ردیف صنایع پرخطر، دارای ریسک بالا و دشواری های مختص به خود از نظر سختی کار در مواجهه با طبیعت ناشناخته، شرایط اقلیمی و نوع ابزار و تجهیزات است که بی تردید رعایت نکات ایمنی فردی و جمعی می تواند در به حداقل رساندن مخاطرات تاثیر گذار باشد.

گلپایگانی اظهار کرد: باید شعار اول ایمنی و بعد کار و تقویت فرهنگ ابمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)در بخش های مختلف شرکت مورد اهتمام ویژه قرار گیرد تا کارها  در کمال سلامت ، اثر بخش و در جهت افزایش راندمان و کیفیت کار و بهره وری مطلوب به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین حال بروز حوادث احتمالی در حین کار را اجتناب ناپذیر اما قابل پیشگیری دانست و گفت: در صورت بروز حادثه ضمن اطلاع رسانی به مدیریت های مرتبط از جمله خدمات پزشکی و بهبود روابط  کار در حوزه مدیریت منابع انسانی، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست، می بایست در نزدیکترین زمان ممکن با استفاده از خدمات اورژانس از جمله خدمات هلی کوپتری در صورت نیاز، مصدوم در سریع ترین زمان به مراکز درمانی انتقال و تا بهبودی کامل و ترخیص،  مسائل مربوط به درمان وی به طور جد پی جویی گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت بهینه سازی هزینه ها، تعمیرات دوره ای و دقت عمل در کار و استفاده از تجهیزات به منظور پیشگیری از وقفه در عملیات حفاری، افزود: تقویت بخش عملیات و تامین نیروی انسانی این بخش در راستای افزایش راندمان کار بسیار مهم و برای شرکت حائز اهمیت می باشد و در این ارتباط ضروری است کارکنان عملیاتی که هم اکنون در مدیریت ها و واحدهای ستادی مشغول کار هستند در حوزه های عملیات ساماندهی و در سمت های تعریف شده انجام وظیفه نمایند.

گلپایگانی در ادامه از مدیران عملیاتی خواست تا با هدف رضایتمندی و ایجاد انگیزش بیشتر  با حضور مستمر در مناطق عملیاتی از نزدیک مشکلات کاری و شخصی کارکنان اقماری را بررسی، پیگیری و در محل اخذ تصمیم نمایند و در صورت نیاز به مدیریت ارشد شرکت گزارش کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و منتج به نتیجه گردد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با قدردانی از همکاری و همیاری سازندگان، صنعتگران و تامین کنندگان اقلام مورد نیاز کاربردی در صنعت حفاری، از مدیریت های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و تدارکات و امور کالا خواست تا نسبت به شناسایی شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات و مجموعه های دانش بنیان اقدام و ضمن بررسی ظرفیت های ساخت داخل، از توان فنی آنها در توسعه همکاری ها استفاده به عمل آورند.

وی در پایان رایزنی مستمر و هماهنگی میان مدیریت های تدارکات و امور کالا و خدمات برای تامین و ارسال به موقع اقلام مورد نیاز دستگاه های حفاری در مناطق عملیاتی را یادآور و خاطرنشان کرد: این امر موجب سرعت بخشیدن به کارها، جلوگیری از ایجاد توقف در عملیات و در نتیجه پاسخگویی به موقع به شرکت های کارفرمایی و درآمدزایی می شود.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان  شرکت های ملی حفاری ایران و حفاری شمال موافقتنامه همکاری امضاء کردند

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت های ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *