خبر فوری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در دیدار با فرماندهان انتظامی استان خوزستان

همکاری و هم افزایی با بخش های مختلف نیروی انتظامی در پیشبرد عملیات حفاری بسیار تاثیرگذار است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: همکاری و هم افزایی با بخش های مختلف نیروی انتظامی در استان حوزستان در پیشبرد  عملیات حفاری چاه های نفت و گاز بسیار با اهمیت و تاثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی بمناسبت آغاز سال جدید در دیدار با سردار سید محمد صالحی با تبریک سال نو و قدردانی از همکاری و حسن توجه نیرو های خدوم انتظامی به ویژه پلیس راه و راهور در خصوص ایجاد سهولت در عملیات جابجایی دستگاه های حفاری،  افزود: نقل و انتقال بموقع دستگاه های حفاری و متعلقات آن و شتاب بخشی در این زمینه موجب تسریع در عملیات تکمیل چاه های نفت و گاز  و متعاقب آن تولیدی شدن چاه ها می گردد که از نظر اقتصادی برای کشور بسیار  ارزشمند می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین در دیدار های جداگانه با سرهنگ دولتشاهی رئیس پلیس راه استان و سرهنگ کریمی رئیس پلیس راهور و سرهنگ زبیدی رئیس عملیات ناجا گفت، آسایش، آرامش  و امنیت خاطر در موقعیت و مناطق عملیاتی به ویژه نقاط مرزی را مرهون تلاش های بی وقفه ماموران تلاشگر نیروی انتظامی دانست و از فرماندهان و کارکنان خدوم این نیرو  تقدیر و تشکر و برای آنان آرزوی سلامت و توفیق روز افزون کرد.

در این دیدار سردار صالحی نیز ضمن تبریک متقابل به دکتر گلپایگانی، فعالیت های شرکت ملی حفاری ایران به عنوان پیشران تولید در اعتلای صنعت نفت کشور را مهم خواند و برای کارکنان این شرکت آرزوی توفیق نمود

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس در ایجاد آسایش و امنیت در جامعه ، بر تقویت همکاری  با سازمان ها تاکید کرد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان  شرکت های ملی حفاری ایران و حفاری شمال موافقتنامه همکاری امضاء کردند

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت های ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *