خبر فوری

قابل توجه وزیر کشور، استاندار خوزستان و نماینده مردم شوش در مجلس؛ چرا معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شوش ۲ سال با نیروی آموزش پرورش و با حکم سرپرست اداره می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت بر اساس مستنداتی که به دیدارنیوز رسیده، سعید پورعبداللهی نیروی فرهنگی آموزش پرورش شهرستان شوش، در تاریخ ۱۵/ ۸ /۹۹ به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شوش معرفی شده است و تا کنون با همان ابلاغ سال ۹۹ سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شوش است.

 

این در حالی است که مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در نامه‌ای محرمانه در تاریخ ۱۵ آذر ۹۹ خطاب به مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش نوشته بود: ” عطف به نامه «۲۲۸۹۸ / ۳۶۵۷ / م / ۹۹» به تاریخ ۲ / ۹ / ۹۹، هیچگونه مجوزی برای ماموریت مشارالیه (سعید پورعبداللهی) صادر نشده است. اشتغال نامبرده در پست ذکر شده (سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان شوش) وجاهت قانونی ندارد”.

همچنین بر اساس سند دیگری که به دیدار رسیده، سعید پورعبداللهی همچنان از اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش حقوق دریافت می‌‎کند.

از سوی دیگر مطابق قوانین کشور هیچ اداره و سازمان دولتی و معاونتی نمی‌تواند به مدت دو سال به صورت سرپرست اداره شود، مگر اینکه ثابت شود در کشور قحط‌الرجال اتفاق افتاده است!!

 

در این میان وظیفه نظارتی نماینده محترم مردم شوش در مجلس شورای اسلامی مورد پرسش است. اگر ایشان از این انتصاب و غیرقانونی بودن آن بی اطلاع است، اعلام کند. چه بی اطلاع باشد یا دستی و دخالتی در این انتصاب داشته باشد، در هر دو حالت باید به مردم حوزه انتخابیه خود و رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی پاسخگو باشد.

 

فرماندار محترم شوش نیز به طریق اولی باید پاسخگوی مردم و بازوی نظارتی آنها یعنی مطبوعات و رسانه‌ها پاسخگو باشد. معاون عمرانی استاندار خوزستان نیز به همین شکل.

 

از طرفی باید از مدیر کل آموزش پرورش خوزستان پرسید حال که اعلام شده اداره متبوعش در خوزستان با کمبود نیرو مواجه است، چرا نسبت به این انتصاب غیر قانونی و بدون مجوز آموزش و پرورش استان، علاوه بر آن نامه محرمانه، اقدامات بیشتری انجام نداده است؟ و اگر شخص یا قدرتی در استان به اعتراض شما بی توجهی کرده است، چرا افشا نمی‌کنید؟

آقای پورعبداللهی معلمی است که ۲۱ ماه بدون حضور در کلاس و مدرسه از آموزش وپرورش شهرستان شوش حقوق می‌گیرد و طبق شنیده‌ها از مزایایی مانند “اضافه کاری اداری” از فرمانداری،بهره می‌برد!!!! آیا این موارد مصداق نقض قانون نیست؟

ضروری و سزاوار است، استانداری و اداره کل آموزش پرورش استان خوزستان در این زمینه شفاف سازی کنند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

علت عدم تصویب بودجه ی شورای اسلامی شهرهندیجان در موعد مقرر قانونی چیست؟!

وعده وعید های پوچ وتوخالی اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان در تبلیغات انتخاباتی وعملکرد ضعیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *