خبر فوری

فولاد خوزستان میزبان برزیل ایران جدال دیدنی خوزستانی‌ها با تفکر هجومی

فولاد خوزستان میزبان برزیل ایران

جدال دیدنی خوزستانی‌ها با تفکر هجومی

دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم در هفته‌ی اول ناکام بودند. یکی در خانه‌ی میزبان یعنی گل‌گهر سیرجان و دیگری در مقابل استقلال تهران در آبادان.

نقطه‌ی مشترک دو تیم، تفکرات هجومی مربیان است. منصوریان در هر تیمی که سکان رهبری را در دست گرفته، اعتقاد به گردش توپ در میانه و یک سوم زمین حریف داشت و از نتایج کسب شده تا به امروز پیداست که نمایش بازی هجومی و دستیابی به گل هدف اصلی تفکرات علی‌رضا منصوریان است.

در مقابل عبدلله ویسی توانست در هفته‌های پایانی لیگ گذشته دست به معجزه بزند و تیم نفت آبادان را که هفته‌ها در پایین جدول جا خوش کرده بود، در لیگ برتر حفظ کند. این تیم در لیگ تغییرات گسترده‌ای در کادر مدیریتی و مربیگری را به خود دید و به گفته‌ی ویسی آمده که یکبار دیگر فوتبال برزیلی را به رخ همگان بکشد.

 

منصوریان هرکجا که پا گذاشته، استفاده از بازیکن جوان را سرلوحه‌ی خود قرار داده است. امسال هم با حضور پیش‌فصل بر سر تمرینات تیم‌های پایه، چند بازیکن رده‌ی جوانان و امید را به تیم بزرگسالان آورده است. قطعا اعتماد به جوان‌ترها علاوه بر پشتوانه‌سازی می‌تواند به کاهش میانگین سنی و افزودن به زیبایی‌های رقابت‌ها بینجامد.

 

البته که میانگین سنی تیم‌های ویسی هم گواه اعتقاد این مربی به جوانان بوده و هست. باید منتطر ماند که با گذشت چند هفته از لیگ، فوتبال هجومی آبادانی‌ها نمایان شود و یکبار دیگر شاهد فوتبال سراسر هجومی و تماشاگرپسند باشیم.

 

فردا تقابل دو تیم خوزستانی در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان،به دلیل گرمای شدید از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود. باید منتظر ماند و دید کفه‌ی ترازو به نفع کدام مربی سنگینی می‌کند.

برگزاری این دیدار فرصتی است که منصوریان، با برتری مقابل تیم صنعت نفت آبادان، مزد اعتماد به جوانان خوزستانی را بگیرد.

ابراهیم متین‌سیرت

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

کسب دو مقام برنز توسط دختران نونهال و نوجوان خوزستانی(رامهرمزی) در مسابقات کشوری و انتخاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *