خبر فوری

حجت‌الاسلام سید محمد موحد داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شد + بیانیه

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شد.

سید محمد موحد اولین بیانه انتخاباتی خود را پس از ثبت نام اولیه صادر نمود .

متن پیام به شرح زیر می باشد:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا
انتخابات در جمهوری اسلامی ایران جلوه‌ای باشکوه از شور، شعور و مشارکت مردم و دوستداران این نظام مقدس است به عنوان یک دستاورد ارزشمند در جهت تبیین و تبلور مردم سالاری دینی و میدان تعیین حق حاکمیت مردم بر سرنوشت‌شان است.
بر همین اساس وظیفه ملی و دینی کارگزاران نظام و مردم عزیز است که هر کدام بر حسب وظیفه ذاتی ، با هر دیدگاه و سلیقه و عقیده ای چه بعنوان کاندیدا و چه حضور در پای صندوق های رای ، مشارکت بالایی را رقم بزنند.
این ایام که با پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه است به حرمت سال‌ها اعتماد و محبت مردم نجیب شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده بویژه جوانان عزیز ، در این چند ماه بزرگوارانه پیام لطفشان را به بنده حقیر رساندند و نخبگانی که از هر صنف ، طبقه و خواستگاه ؛ خواهان حضور مجدد خادم خودشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند .
از آنجاییکه بزرگ‌ترین سرمایه معنوی اینجانب در طول این همه سال اعتماد و همراهی این مردم فهیم بوده ( که خود را برای همیشه مدیونشان می‌دانم )این مهم را به جا آورده ام ؛ چرا که باور قلبی و اعتقاد راسخ دارم، اگر در راه خدمتگذاری به مردم از آبروی خود نیز بگذریم، رواست.
در طول دوره خدمتگزاری و انجام وظایف نظارتی و تقنینی در مجلس شورای اسلامی، همواره کوشیدم به آرمانهای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پایبند باشم و از حقوق ملت دفاع کرده و آنطور که باید کهگیلویه بزرگ را به عزت و توسعه پایدار برسانم و توانسته باشم رضای خداوند و رضایت مردم را جلب کرده باشم.
بر خود وظیفه می‌دانم از عموم مردم که در ادوار مختلف از اینجانب صادقانه حمایت نموده، بویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران عزیز و شهروندان فهیم که در همه مراحل حقیر را همراهی نموده‌اند، سپاسگزاری نمایم.
قطعاً زبان و قلم اینجانب از شکرگزاری نعمت‌های بیکران الهی و الطاف شما مردم عزیز عاجز است.
امیدوارم مردم انقلابی شهرستانهای کهگیلویه بزرگ، با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یکبار دیگر حماسه سیاسی خلق نمایند . ( انشالله )
در پایان برای یکایک مردم شریف، یاران ، دوستان ، و جوانان فهیم و انقلابی کهگیلویه بزرگ ؛ سلامتی ، توفیق روز افزون و آرزوی سربلندی ، عاقبت به خیری از خداوند منان خواستارم.
سید محمد موحد

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

پیشنهاد ما به شما

نتایج نهای انتخابات در حوزه های انتخابیه خوزستان

در این صفحه نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خوزستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *