خبر فوری

فرماندار اهواز: عملیات اجرایی آسفالت ۱۰ روستای بخش اسماعیلیه در حال اجرا است

فرماندار شهرستان اهواز گفت: عملیات اجرایی آسفالت معابر و خیابان های ۱۰ روستا در بخش اسماعیلیه اهواز با سرعت در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت نیوز و به نقل از پایگاه خبری تجهیزنیوز، مسعود فلاحی روز چهارشنبه در بازدید از روند اجرای طرح آسفالت روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز بیان کرد: مساحت این طرح را ۳۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با استفاده از تفاهم نامه تامین قیر رایگان با همکاری بخشداری اسماعیلیه، دهیاری روستا و بنیاد مسکن در حال انجام است.

فرماندار اهواز با بیان اینکه در فاز نخست این طرح ۱۰ روستا آسفالت می شوند، افزود: تاکنون معابر و خیابان های سه روستا آسفالت شدند و دیگر روستاها نیز با سرعت آسفالت می شوند.

فلاحی در پایان ضمن رضایتمندی از اجرای طرح، از زحمات و همکاری اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان، بخشداری اسماعیلیه، بنیاد مسکن اهواز، دهیاران، شوراها و مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی کرد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی فرماندار اهواز روز سه شنبه به همراه الهایی مدیر کل امور روستایی و شوراها استان خوزستان، نیسی بخشدار اسماعیلیه، شیخی رییس بنیاد مسکن اهواز، موسوی مدیر حراست فرمانداری، کاظمی وفا رییس شورای شهرستان، شوراها و دهیاران از طرح آسفالت در روستاهای مگطوع،مکسر و صفحه ۲ بازدید کردند.

 

درباره فخرالدین طاهرزاده

پیشنهاد ما به شما

سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد:رقابت ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲

سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد:رقابت ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *