خبر فوری

سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد:رقابت ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲

سرپرست فرمانداری اهواز خبر داد:رقابت ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ در حوزه های شهرستان به رقابت می پردازند.

سید احمدموالی زاده روز سه شنبه سیزدهم تیرماه ۱۴۰۲ در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی برای برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ در شهرستان اهواز افزود: ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب(زن و مرد) در پنج گروه علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر،علوم تجربی و زبان های خارجی رقابت می کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۵۹۱ داوطلب در گروه علوم ریاضی، پنج هزار و ۲۴۶ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۷۸۴ داوطلب در گروه هنر، ۱۰ هزار و۳۷۲ داوطلب در گروه علوم تجربی و یک هزار و ۷۰۶ داوطلب در گروه زبان های خارجی به رقابت می پردازند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چهاردهم و پانزدهم تیرماه در حوزه های دانشگاه شهید چمران، آموزشکده فنی دانشگاه شهید چمران، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور اهواز برگزار می شود.

موالی زاده در پایان افزود: جلسه هماهنگی برگزاری آزمون سراسری روز گذشته با حضور ادارات، نهادها و دستگاه های خدمات رسان در فرمانداری اهواز برگزار و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان: بسیج سازندگی به اندازه یک دولت با نگاه جهادی خدمت می کند/۳۶۰۰ گروه جهادی فعال اند /رزمایش بزرگ تعمیرات وسایل سرمایشی را پیشرو داریم

به گزارش پی نوشت به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛، سرهنگ پاسدار سید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *