خبر فوری

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز مهندس

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی پنجم اسفند روز مهندس را به جامعه مهندسین کشور به ویژه مهندسان صنعت حفاری تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

پنجم اسفند سالروز تولد دانشمند برجسته ایرانی، ریاضی‌دانی اهل معرفت، فیلسوف کم نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، پدر علم مهندسی  ایران که به نام روز مهندس نامگذاری شده است را تبریک عرض می نمایم.

روز مهندس روز نقش آفرینان  شایسته، نکو داشت صاحبان فکر و اندیشه، ابتکار در عمل و تجلیل از خدمتگزارانی است که به عنوان سرمایه تخصصی کشور  در بخش‌های مختلف صنعتی محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه را بی اثر و افقی روشن از خودباوری و خود اتکایی را به منصه ظهور رساندند .

در میان مجموعه‌های صنعتی، صنعت نفت به عنوان موتور محرک و مولدّ، به دلیل پیچیده بودن تولید نفت و گاز و تکنولوژی محور بودن، علوم و فنون مختلفی را شامل می شود، از این رو مهندسان و متخصصان تلاشگر این صنعت، نقش محوری در توسعه، پیشرفت و تحقق اهداف و برنامه ها ایفامی نمایند.

ضمن تاکید برلزوم حرکت به سمت استقلال صنعتی و اقتصادی، این روز ارجمند را به جامعه مهندسان کشور به ویژه مهندسین سختکوش صنعت حفاری تبریک عرض نموده و از  بی نظیرترین مهندس نظام آفرینش توفیق روز افزون خدمتگزاران به ایران اسلامی را آرزومندم.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

بیست و چهارمین سالگرد تاسیس پتروشیمی مارون

به گزارش پی نوشت و به نقل از تجهیز نیوز و دکتر امین امرائی مدیرعامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *