خبر فوری

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه به همراه مدیر کل ورزش جوانان استان و رئیس بسیج ورزشکاران با دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار کرد.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی روز پنجشنبه به همراه مدیر کل ورزش جوانان استان و رئیس بسیج ورزشکاران با دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری پی نوشت نیوز در این دیدار که در روز پنجشبه در دومین روز از مسابقات کشتی بین المللی در اهواز در حال برگزار است در حاشیه این مسابقات علی رضا دبیر با استاندار خوزستان جهت پیرامون توسعه ورزش کشتی و تقویت زیرساخت‌های آن در استان بحث و تبادل نظر شد.
همچنین در بخش دیگری از این دیدار، کسب مدال کشتی در مسابقات المپیک توسط کشتی‌گیران خوزستانی مورد تاکید قرار گرفت و هدفگذاری شد.

دبیر بیان داشت استان خوزستان را یکی از استان های مهم و استعداد خیز ورزش کشور دانست که جز الویت های فدراسیون کشتی می باشد و امیدوار هستیم که استاندار خوزستان در این راستا پشتیبان ورزش اول کشور در استان خوزستان باشد

وی ادامه داد: با توجه به علاقمندان بسیار کشتی در خوزستان و پتانسیل بالای این استان برای برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی، نیازمند یک سالن بزرگ و چند هزار نفری هستید و اگر سالن نیمه سازی که چندین سال است مراحل ساخت و ساز آن متوقف شده، تکمیل شود بسیار ارزشمند خواهد بود.
دبیر تصریح کرد: خوزستان پتانسیل آن را دارد که با تیم های خوبی در لیگ برتر کشتی شرکت کند، ما امسال شاهد حضور چند تیم در لیگ بودیم اما نیاز است که یک تیم قدرتمند با یک حمایت کننده مالی قوی از خوزستان در لیگ حضور داشته باشد تا حق کشتی این استان به درستی ادا شود.
خلیلیان نیز در این دیدار تصریح کرد: کشتی فرنگی از قدیم در خوزستان مطرح بوده و کشتی گیران خوزستانی عملکرد خوبی را در رقابت های مختلف داشته اند.
وی ادامه داد: کمک های لازم را به کشتی استان خواهیم داشت و هرگونه همکاری که نیاز باشد را در این زمینه با فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان خواهیم داشت.
استاندار خوزستان اظهار داشت: دستور خواهم داد تا موضوع تکمیل سالن نیمه کاره اهواز پیگیری و گزارش آن به من داده شود.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

محسن بابادی یکی از اصول اولیه ای که مربی باید مدنظر قرار دهد،

دارا بودن اندام ورزشی و نسبتا آماده و نیز ظاهر آراسته و مرتب است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *