خبر فوری

دیدار رئیس فدراسیون کشتی به همراه مدیر کل ورزش جوانان خوزستان و رئیس بسیج ورشکاران استان خوزستان با ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت دیدار رئیس فدراسیون کشتی به همراه مدیر کل ورزش جوانان خوزستان و رئیس وبسیج ورشکاران استان خوزستان با ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان.
دبیر در این دیدار با تشکر از حمایت‌های سپاه از کشتی کشور، گفت: ورزش اول کشور که در بازی‌های المپیک و آسیایی بیش‌ترین افتخارات را کسب کرده و به‌عنوان ورزش بومی، ملی، سنتی، تاریخی و مذهبی ما شناخته می‌شود، نیازمند حمایت همه‌ی سازمان‌ها از جمله سپاه است.
او با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌‌تواند با در اختیار قرار دادن امکانات خود، نسبت به پیشرفت و ارتقای کشتی در سرار کشور کمک‌های خوبی را داشته باشد.
سردار شاهوارپور نیز در این دیدار گفت: کشتی ورزش ملی ما است و ما نیز علاقه داریم که حمایت‌های لازم را از این رشته ی ورزشی که همیشه برای کشورمان افتخارآفرین بوده به‌عمل آوریم.
وی خاطرنشان کرد: حمایت های لازم را از کشتی خواهیم داشت، به‌ویژه این که خوزستان به‌عنوان قطب کشتی فرنگی کشور نیز شناخته می‌شود و هم اکنون نیز میزبان رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی هستیم.
فرمانده سپاه خوزستان در پایان گفت: تلاش خود را خواهیم کرد تا امکانات سپاه را برای رشد و ارتقای هرچه بیش‌تر این رشته ورزشی در اختیار کشتی‌گیران قرار دهیم
رضا باقری رییس بسیج ورزشکاران بررسی ظرفیت‌های موجود در بسیج وپایگاههای استعداد یابی این سازمان برای همکاری بیشتر با فدارسیون کشتی را ضروری دانست.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارگران

 بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارگران بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمد لله ربّ العالمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *