خبر فوری

شرکت ملی حفاری ایران می تواند پیشقراول حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان خوزستان باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان  در نشست هم اندیشی تولید دانش بنیان و صنعت حفاری در اهواز

شرکت ملی حفاری ایران می تواند پیشقراول حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان خوزستان باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان  در نشست هم اندیشی تولید دانش بنیان و صنعت حفاری در اهواز  گفت: شرکت ملی حفاری ایران می تواند پیشقراول حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان خوزستان باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این نشست روز سه شنبه (۲۱ تیرماه ۱۴۰۱) با حضور مقامات استانی، مدیران  مراکز علمی پژوهشی و  دانشگاه ها،  شرکت های دانش بنیان،  پارک های علم و فناوری، شرکت های سازنده تجهیزات صنعت حفاری، بانک‌ها و صنایع و معادن استان خوزستان و مدیران ارشد صنعت نفت در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت در اهواز برگزار شد.

دکتر سید احمد موالی زاده با اشاره به اینکه  فرهنگ کارآفرینی می بایست در استان مورد توجه ویژه قرار گرفته و نهادینه شود، افزود: با توجه به وجود صنایع بزرگ مانند صنعت نفت و حفاری در استان، می بایست رتبه کار آفرینی  و اشغالزایی در خوزستان افزایش و روش تولید دانش بنیان شود.

وی با تاکید برلزوم توسعه اقتصاد کارآفرین در استان، اظهار کرد: در حالی که دربعضی از استان ها افزون بر ۹ هزار واحد کارگاهی کوچک و بزرگ وجود دارد در خوزستان این رقم یک هزار و ۴۰۰ واحد است که باید در این ارتباط با ایجاد تسهیلات و حمایت های موثر نسبت به توسعه و بهره گیری از ظرفیت های استان اقدام و فرصت رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان و صنایع کوچک فراهم گردد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: در کارگروه های تخصصی در استانداری کمیته ای تشکیل شده تا موانع شرکت های دانش بنیان  را برطرف نماید و حمایت از این شرکت ها در دستور کار و به جد دنبال می شود.

موالی زاده از برگزار کنندگان این نشست قدردانی و با اشاره به مشارکت فعال شرکت ملی حفاری ایران با دستگاه های اجرایی در استان، اظهار امیدواری کرد در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارآفرین نیز این شرکت پیشگام باشد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان  شرکت های ملی حفاری ایران و حفاری شمال موافقتنامه همکاری امضاء کردند

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت های ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *