خبر فوری

تاکید فرماندار اهواز بر تقویت ورزش محلات کمتر برخوردار

سرپرست فرمانداری اهواز بر تقویت ورزش در محلات به ویژه مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی روز شنبه در جلسه شورای ورزش این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، افزود: برخی از شهروندان در مناطق کمتر برخوردار به امکانات ورزشی دسترسی ندارند که ایجاد زیرساخت ها و تجهیز امکانات در این مناطق ضرورت دارد.

وی ادامه داد: باید در جهت گسترش فرهنگ عمومی ورزش تلاش بیشتری کنیم تا جامعه ای پویا داشته باشیم و از ظرفیت دانشگاه ها بیشتر استفاده شود.

سرپرست فرمانداری اهواز در ادامه گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی باید برای نشاط کارکنان، ساعاتی از یک روز از هفته را به ورزش اختصاص دهند.

فلاحی با اشاره به برخی از محدودیت ها برای ورزش بانوان در ادارات افزود: مدیران سهم بانوان در ادارات را بیشتر مدنظر قرار دهند و شرایط را برای ورزش بانوان شاغل فراهم کنند.

وی به برگزاری تجمعات و دیگر برنامه های ورزشی در اهواز اشاره کرد وگفت: هرگونه برنامه ای که خارج از اداره و در فضای باز برگزار می شود. متولیان باید مجوز لازم از فرمانداری اخذ تا تمهیدات لازم دیده شود. ضمن اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا همچنان باید در برنامه ها اجرا و در اولویت قرارگیرد.

سرپرست فرمانداری اهواز در پایان از همکاری و پشتیبانی ادارات،شرکت ها و دستگاه ها در اجرای برنامه ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: باید متناسب با ظرفیت و توان ادارات،دستگاه ها و شرکت ها برای اجرای برنامه ها استفاده کرد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری،جلسه شورای ورزش شهرستان اهواز روز شنبه به ریاست مسعود فلاحی فرماندار و با حضور سید مجید صالحی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

درباره فخرالدین طاهرزاده

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان بالغواعتبارات جزئی وتصویب اعتبارات افزایشی متوسط و اختیارات جدید به شهردار بدنبال چه هدفی است؟!

«سپردن گوشت به دست گربه؟! » شنیده ها حاکی ازاین است : تلاش اعضای شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *