خبر فوری

با پا درمیانی ریش سفیدان و بزرگان شهرستان ایذه؛از تعطیلی کارخانه آرد ایذه جلوگیری کردند

به گزارش رسانه پی نوشت طبق اخبار واصله از منابع آگاه، تعطیلی کارخانه آرد ایذه به واسطه کدخدامنشی و حضور ریش سفیدان و بزرگان رفع شد. نکته جالب این موضوع نظاره‌گر بودن فرماندار و رئیس شورای آرد و نان شهرستان ایذه در خصوص تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران بود.فرمانداری و شورای آرد و نان ایذه در خواب بودند احتمال تعطیلی کارخانه آرد زمرد ایذه با پا درمیانی ریش سفیدان و بزرگان ایذه حل و فصل شد؛ این در حالی است که فرماندار و شورای آرد و نان شهرستان هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشتند.ظ

لازم به ذکر است؛ در طول مدت یک هفته تعطیلی کارخانه آرد ایذه، مشکلات فراوانی برای نانوایان شهرستان‌های ایذه، باغملک و دهدز به وجود آمد و چنانچه این موضوع با پا در میانی ریش سفیدان حل نمی‌شد، قطعا با کمبود نان در سطح سه شهرستان روبرو می‌شدیم. جای خوشبختی است که احترام به بزرگان و ریش سفیدان در میان آحاد جامعه و مردم شریف و نجیب ایذه هنوز زنده است و هستند کسانی که دغدغه نان و آرامش مردم را دارند در غیر این صورت در میان مسئولین شهرستان علی الخصوص مقامات مسئول در فرمانداری و شورای آرد و نان شهرستان، چیزی که اهمیت ندارد نان مردم است.

 

بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارخانه فعالیت می‌کنند و معیشت ۱۰۰ خانوار در گرو تداوم فعالیت آن است.این کارکنان خواستاری پیگیری و رسیدگی به مشکلات این کارخانه از سوی مسئولین مربوطه به خصوص استانداری خوزستان و فرمانداری ایذه و ایجاد امنیت شغلی برای خود شدند.

شرکت زمرد آرد ایذه در سال ۱۳۷۷ با مدیریت منصور پورارشد در جهت تسریع بخشیدن در تهیه ،تولید وتوزیع آرد و سبوس و… در شهرستان های ایذه ، باغملک ،دهدز و توابع شهرستان ایذه و عشایر استان خوزستان و چهارمحال بختیاری تاسیس شد.
این شرکت در سال ۱۳۸۰ با بهره گیری از بهترین دستگاه های خط تولید از کشور های آلمان و ترکیه ، و بکار گیری پیشرفته ترین تکنولوژی تولید آرد اروپا موفق به تولید آرد گردید و همکنون توانایی تولید انواع آرد و سبوس را دارد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

بو فاضلاب درشهرک دانشگاه اهواز و بالا زدگی ان زندگی را برای مردم سخت کرده است

پس زدگی فاضلاب در خیابان ۶۳ منطقه شهرک دانشگاه اهواز موجب جاری شدن فاضلاب در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *