خبر فوری

اشتغال مدیران میانی پروازی درخوزستان / صحنه جنگ وجدل میان مردم مظلوم بامشکلات اشتغال ومدیران غیر بومی

به گزارش پی نوشت ، بی شک تانام خوزستان به ذهن میاد اذهان همه به سمت منبع انرژی وسرمایه ی یک کشور می رود، استانی باظرفیت های متفاوت اما همچنان شهروندان ازنبود اشتغال رنج می برندوسیل جمعیت بیکاربه شغل هاب کاذب روی آورده اند.
از جمله شهرستان های پرظرفیت شهرستان بندر ماهشهر است باحدود۳۰شرکت پتروشیمی که درطول ادوار مختلف هم دولت وهم نماینگان وعده ی اصلاح برخی موارد رنج آوردرآنها راداشته اند اما تاکنون موفق نبوده اند چون هیچوقت دولت ونمایندگان باهم همراه نبوده اند ودود آن به چشم مردم منطقه رفته است.

دراین گزارش ودرگزارش های بعدی به صراحت این موضوع را خبری خواهیم کرد وقضاوت را بامردم ومسئولینی می گذاریم که مدام شعاربومی گرایی سر می دهند.
یکی از معضل ها علاوه برمدیران عامل پروازی که باز میشه آن را تحمل کرد مدیران میانی است که خودکه پروازی اند وازطرفی افرادی غیر بومی را هم درکنار خود قرار می دهندوازهرفرصتی استفاده می کنند تا حتی نیروهای بومی را هم از صحنه حذف نمایند.
گرچه باید حداقل مدیران میانی که متخصص آن درمنطقه وجود داردازنیروهای بومی منطقه باشد اما متاسفانه همین هم تاکنون انجام نشده ویااگربوده موقت وکمرنگ بوده است.
گرچه این خلاف دستورالعمل های دولت وشخص وزیر نفت ودیگر وزراء است اما عده ای بافریب اذهان عمومی وکنترل جامعه خبری ورسانه ها وباج دادن ها سعی می کنند که جای پای خودرا محکم کنند.
دربحث مدیران فنی وتخصصی می توان باز این موضوع راهضم کرد اما دربرخی مسئولیت ها اینگونه نیست وباید سئوال کرد آیا افرادلایقی نیست که که باید مدیران غیر بومی این پست ها رااشغال کنند وباهزینه هایی که برگردن مجموعه ها می گذارند تازه افرادی غیر بومی راهم درکنار خود قرار دهندوباعدم حضور همیشگی درصورتی که درمنطقه افراد بااستعداد تری وجودداردسعی دارند نقش جوانان جویای کار ومتخصص را نادیده بگیرند.
امیداست دراین موارد افراد مسئول ودستگاههای ناظر ورود کرده وازاین اقدامات جلوگیری شود.
بزودی بابرخی از این مدیران واقداماتشان آشنا خواهید شدواخبار دیگری ازبرخی صنایع به سمع ونظرتان خواهد رسید.

مدیرانی که قطعا بادید غیربومی برسربرخی مناصب گمارده می شوند وحتی حاضرنیستن خدمات خودرا ازشهرستان تهیه نمایند.

اکبرشعبانی

درباره اکبر شعبانی

پیشنهاد ما به شما

چراغ سبز شورای شهر هندیجان به شهردار جهت انجام تخلفات اداری

شهرداری هندیجان تافته ای جدابافته به گزارش پی نوشت بنابر مصوبه ی هیئت وزیران هرگونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *