خبر فوری

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان

به گزارش پی نوشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان هندیجان ، سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان در این جلسه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولین مروری داشته باشند بر کارنامه یکساله خدمت خودشان و گزارشی از عملکرد خود رابه مردم ارائه دهند .

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهیدان افزود:کار جهادی و داشتن روحیه‌ی خدمت به خلق از ویژگی‌های محوری دولتمردان جمهوری اسلامی است.

بحرکانی در ادامه با بیان اینکه نقش امروز ما ترویج ادامه راه این دو شهید و رسالت بزرگشان در جامعه است، افزود: نباید مردم در مراجعه به ادارات دغدغه و شکایت داشته یا سرگردان باشد؛ باید تکریم ارباب رجوع و احترام به آنان سرلوحه کار مدیران باشد.

وی افزود : مدیران امروز در حوزه مسئولیتی که بر عهده دارند باید با روحیه جهادی فعالیت داشته و جوابگو باشند ما مدیر پشت میزی نمی‌خواهیم، مدیر باید مستمر توی استان پیگیر حل مشکلات دستگاه خود باشد، و اگر مسئولی کار خود را به درستی انجام نمی دهد و موجب نارضایتی عمومی می شود با وی برابر قانون برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در پایان از تعامل و هماهنگی مسئولین شهرستان اهم از اجرایی ، قضایی ، نظامی و انتظامی در راستای شتاب بخشی به کارها و بر حضور مدیران در نماز عبادی – سیاسی جمعه تاکید کرد . و در پایان از افتتاح و کلنگ زنی پروژه عمرانی، ورزشی، آموزشی و غیره در شهرستان خبر داد .

درباره اکبر شعبانی

پیشنهاد ما به شما

چراغ سبز شورای شهر هندیجان به شهردار جهت انجام تخلفات اداری

شهرداری هندیجان تافته ای جدابافته به گزارش پی نوشت بنابر مصوبه ی هیئت وزیران هرگونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *