خبر فوری

کتاب بازاریابی الکترونیکی انتشار پیدا کرد

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت و به نقل از نگارنده کتاب بازاریابی الکترونیکی، امروزه به‌صرفه‌ترین تبلیغات برای کسب‌وکارهای کوچک استفاده از تکنیک‌های بازاریابی الکترونیک هست. بازاریابی الکترونیک به‌کارگیری کانال‌های الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیام‌های بازاریابی است. از دیدگاه بازاریابی مدرن، شرکت‌هایی می توانند در بازار امروز به رقابت بپردازند که با زبان و ابزارهای آن آشنا باشند. به گفته مایکل پورتر، اینترنت توانسته نقش گذشته استراتژی بازاریابی و رقابت را دگرگون سازد. به این منظور شرکت‌هایی که بخواهند در تجارت الکترونیک موفق باشند داشتن ویژگی‌های بازاریابی در محیط الکترونیک الزامی است. در معرفی بازاریابی الکترونیکی به زبان ساده می‌توان گفت ارتقاء جایگاه یک برند و در نتیجه افزایش فروش محصولات می‌باشد. اهمیت بارز بازاریابی الکترونیکی در اجتماعی بودن آن است. یعنی از رسانه‌هایی استفاده می‌شود که در تمام دنیا کاربرد داشته و کاربران زیادی را در خود جای داده است.

همچنین نویسنده این کتاب افزود: اهمیت دیگر بازاریابی الکترونیکی امکان تجزیه و تحلیل بازار با استفاده از ابزار‌ها و روش‌های تحلیل قابل اعتماد است. همچنین با بکارگیری هر کدام از روش‌ها در بازایابی اینترنتی می‌توان کارایی و یا عدم کارایی آن روش را برای هر برند ارزیابی نمود. بازاریابی الکترونیک به عنوان ترکیبی از همه جنبه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات بویژه اینترنت نگریسته می‌شود که منجر به افزایش گرایش به خرید و اشتیاق به دادوستد آنلاین شود.

استاد صائب نیا (نویسنده این کتاب) بیان نمود: این کتاب با عنوان بازاریابی الکترونیکی، برای دانشجویان مدیریت در شش فصل تألیف شده است اما به نظر من خواندن آن برای علاقه‌مندان به کسب سود، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین اساتید رشته‌های مدیریت خالی از لطف نیست و نیز برای افرادی که به بازاریابی علاقه‌مند هستند، می‌تواند بسیار آموزنده باشد. فصل اول کتاب خواننده را با کلیات بازاریابی آشنا می‌سازد و فصل دوم درباره مفهوم بازاریابی دیجیتال می‌باشد فصل سوم کتاب، درباره مفهوم بازاریابی الکترونیکی می باشد فصل چهارم در مورد تحقیقات بازاریابی الکترونیکی، فصل پنجم بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات کلیکی نهایتاً فصل ششم کتاب در مورد مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان می‌باشد.

و در پایان وی تصریح نمود: در ابتدای هر فصل به‌منظور آشنایی خواننده با محتوای فصل هدف‌های یادگیری ارائه گردیده و در ادامه سعی شده هدف‌های مذبور بابیان مطالب به زبان ساده و روان برای هر موضوع بیان شود؛ و در پایان فصول سوالاتی جهت بحث و بررسی مطرح می گردد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

سخنرانی استاد دکتر حسین چناری در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، برشی از سخنرانی استاد جناب دکتر حسین چناری موسس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *