خبر فوری

پیشکسوت فوتبال خوزستان؛ درمورد حاشیه ساخته شده توسط مربی و مدیرعامل قبلی فولاد واکنش داد

پیشکسوت فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعضی از صحبت‌های مربی و مدیرعامل سابق فولاد باعث به حاشیه رفتن فولاد می‌شود و برای حفظ تیم مدیران باشگاه باید با آرامش کار خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استنباط بنده این است که فعلاً صحبتی نشود تا تیم بسته شود؛ لذا به آینده فولاد خوش‌بین هستم اما برخی اعلام می‌کنند که چرا سرمربی تغییر کرده که در جواب آنها می گویم مگر فولاد ارث پدری کسی است که بخواهد تا آخر عمر در تیم بماند.

وی افزود: سرمربی قبلی یک قراردادی داشت که پایان یافته و ضمن اینکه تغییرات به وجود آمده را باید به فال نیک گرفت. به این ترتیب امیدوارم با توانمندی بچه‌های خوزستان، فولاد به نتایج خوبی دست پیدا کند که قطعاً این امر دور از انتظار نیست.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های بومی ما در بخش مدیریت، فنی و بازیکن، بسیار خوب است و ترکیبی از اینها می‌تواند به تیم فولاد کمک کند؛ گرچه امروزه فوتبال حرفه‌ای، بومی و غیربومی ندارد اما همیشه صحبتم این است که اگر فردی از استان دیگری وارد می‌شود باید کارایی بالایی داشته باشد تا بتواند به مجموعه کمک ویژه‌ای کند.

این مربی فوتبال بیان کرد: با توجه به تجربیات مدیریت باشگاه و به‌ویژه گرشاسبی امیدوارم که تصمیمی را بگیرند که بهترین باشد؛ ضمن اینکه همه باید کمک، حمایت و صبر و حوصله را بیشتر کنند تا ماحصل همه اتفاقات به سرانجام خوبی برسد

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

محسن بابادی یکی از اصول اولیه ای که مربی باید مدنظر قرار دهد،

دارا بودن اندام ورزشی و نسبتا آماده و نیز ظاهر آراسته و مرتب است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *