خبر فوری

پیام شهردار اهواز بمناسبت روز آتش نشانی/گرامی داشت یاد و نام نوجوان فداکار و اسطوره ی مردانگی، زنده یاد علی لندی؛

گرامی داشت یاد و نام نوجوان فداکار و اسطوره ی مردانگی، زنده یاد علی لندی؛
آتش نشانان، فرشته های نجاتی هستند که آتش خدمت بی منت در وجودشان، همیشه روشن است. آنان، جان در طبق اخلاص می گذارند تا ناجیان جان و مال همنوعان شان بر سر بزنگاه های حادثه و در دل زبانه های سرکش آتش باشند.

امسال و در آستانه روز آتش نشانی، آغاز ماه مهر با حماسه آفرینی دانش آموزی فداکار از دیار ایذه -دیار غیرت و سلحشوری- رنگ و بوی ایثار و شهادت به خود گرفت و چه خوب است که در روز آتش نشانی یادی کنیم از این نوجوان افتخارآفرین که نماد جوانمردی، مشعل دار آتش نشانی و فداکاری، اسطوره ی قهرمانی و مهربانی و افسانه ققنوس دوباره زیستن شد.

علی نوجوان ایذه ای، مهربان ترین آشنایی بود که جان و پیکر خود را به دل آتشی سپرد که زندگی و مرگِ بزرگ مادرانی، به دست های کوچک او، گره خورده بود.

او از درون گر گرفته بود و بلندتر از شعله های آتش، قدکشید تا راز فداکاری اش سینه به سینه، بچرخد و شهرها، محله ها، خیابان ها و خانه ها، سرود جوانمردی، مردانگی و مهربانی اش را سر دهند.

روز آتش نشانی، روز بزرگداشت مردان از جان گذشته و شجاعی از جنس این نوجوان شهید است که نمونه اش را در حوادث گوناگون مانند فداکاری بزرگمردان شهید حادثه پلاسکو پیش تر دیده بودیم.

در برابر فداکاری و از جان گذشتگی همه آتش نشانان عزیز خوزستان و اهوازِ قهرمان سر تعظیم فرود آورده و آرزوی سلامتی و موفقیت شان را از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

پویش بزرگ آسفالت اهواز؛ عملیات روکش آسفالت زیر گذر خلیج فارس

پویش بزرگ آسفالت اهواز؛ عملیات روکش آسفالت زیر گذر خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *