خبر فوری

نمایشگاه بین المللی اردبیل – میزبان فعالان و تولیدکنندگان و فروشندگان

ساختمان نمایشگاه بین المللی اردبیل در دهه اول مرداد ماه ۱۴۰۱ میزبان فعالان و تولید کنندگان و فروشندگان نوشت افزار و لوازم منزل در استان اردبیل بود که حضور سازمان مدیریت صنعتی اردبیل و غرفه شلوغ این سازمان در این ایام سال موجب شد با مدیر این موسسه نشستی داشته باشیم و از چرایی حضور سازمان مدیریت صنعتی در این نمایشگاه بپرسیم.

با توجه به آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال مهر ۱۴۰۱ مصاحبه اختصاصی با رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی استان اردبیل  داشتیم.

اسماعیل صبوری رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی سازمان استان اردبیل در حاشیه حضور سازمان در نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و لوازم منزل در اردبیل اظهار داشت مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل یکی از قطب های آموزش علمی کاربردی در استان اردبیل در رشته های مدیریت، حسابداری، بیمه و بازاریابی و مدیریت کسب و کار و … میباشد  که اغلب دانش آموختگان و دانشجویان این مرکز از ترم سوم به بعد آماده ورود به بازار کار و اشتغال می گردند. یکی از اهداف ایجاد غرفه سازمان در این نمایشگاه مراجعه دانشجویان و حضور در نمایشگاه و آشنایی با کسب و کارها می باشد ضمن اینکه کلیه غرفه داران و مراجعین نمایشگاه نیز با خدمات آموزشی سازمان و مرکز آموزش علمی کاربردی آن آشنا شده و در محل غرفه از خدمات مشاوره ای سازمان نیز استفاده می نمایند.

حضور رئیس مرکز  درکنار کارشناسان خبره و توانمند مرکز و نیز اساتید و مدرسان دوره های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت سازمان در محل غرفه و انجام خدمات مشاوره شغلی و انتخاب رشته تحصیلی برای  مراجعین باعث استقبال از غرفه و ازدحام در راهروی منتهی به غرفه سازمان مدیریت صنعتی گردیده بود.

ایشان اظهار نمودند که از کلیه ظرفیت های موجود در استان و شهرستان اردبیل و توانمندی های مدرسان و دانشجویان و حتی دانش آموختگان مرکز برای معرفی خدمات آموزشی و مشاوره ای سازمان مدیریت صنعتی به ویژه آموزش های ترمی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان در طول ایام سال و بدون توجه به بازه ثبت نامی سازمان سنجش، که معمولاً محدود به ایام خاصی از سال می باشد، بهره برداری می گردد.

اسماعیل صبوری به رشته های پرطرفدار  و اشتغال آفرین علمی کاربردی شامل کاردانی و کارشناسی حسابداری مالی ، مدیریت بورس، حقوق قضایی، مدیریت امور اداری و منابع انسانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی خدمات مشاوره املاک که تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می گردد اشاره و تاکید کردند که اغلب رشته های مرکز مطابق نیازها و برنامه های آمایش استانی برگزار می گردد و اظهار امیدواری نمودند که مرکزآموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل در راستای تقویت بدنه علمی و عملی بخشهای متعدد اقتصادی استان، موفق به آموزش و تربیت افرادی توانمند برای نیازهای استان باشد.

ایشان در پایان مصاحبه به مزایای تحصیل در مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور شامل: مدرک  تحصیلی معتبر و مورد تایید وزارت علوم ، قابل ترجمه و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر داخلی و خارج از کشور،  پایین ترین شهریه در بین مراکز آموزشی غیر دولتی از مهدهای کودک تا دانشگاه ها،  وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان و بدون بهره، حمایت های مالی سازمان های کمیته امداد امام خمینی ره، بنیاد شهید و سازمان بهزیستی،  امکان وام اشتغال فارغ التحصیلی، تخفیفات ویژه شهریه برای دانشجویان فعال و تقسط شهریه برای طول ترم و از همه مهمتر آموزش کاربردی رشته تحصیلی و … اشاره نموده و از متقاضیان تحصیل که برای ورود به بازرار کار و کارآفرینی مطمئن عجله دارند دعوت به ادامه تحصیل در مراکز آموزشی علمی کاربردی نمودند.

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان درخصوص پروژه احداث هتل در هندیجان ضمن شفاف سازی پاسخگوی اذهان عمومی باشد

تهاترمصالح بجای پروانه ساخت صحت دارد؟ به گزارش پی نوشت طبق شنیده ها اخیرا پروژه …

یک دیدگاه

  1. واقعا ایده خوبی هست برای معرفی خدمات به آموزشی این سازمان به جامعه . تبریک به مدیریت و پرسنل سازمان مدیریت صنعتی اردبیل که اینچنین هوشمندانه در پی معرفی خود و دستیابی به اهداف و مشتریان خود هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *