خبر فوری

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران: نخستین فراخوان برای اجرای ۶ پروژه پژوهشی مورد نیاز در سال جاری انتشار یافت

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران:
نخستین فراخوان برای اجرای ۶ پروژه پژوهشی مورد نیاز در سال جاری انتشار یافت  

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان برای اجرای ۶ پروژه پژوهشی مورد نیاز شرکت در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ زاده روز شنبه ۲ مهر ماه ۱۴۰۱) در توضیح بیشتر در این باره گفت: این شرکت در نظر دارد در سال « تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین» نیازهای پژوهشی خود را که با همکاری واحدهای مختلف فنی و عملیاتی احصا شده‌ اند، بر اساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری سازی وزارت نفت و با همکاری دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز علمی از طریق عقد قرارداد پژوهشی به انجام برساند.
وی افزود: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس (www.sate.atf.gov.ir)   قابل مشاهده بوده و پژوهشگران می توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد پروژه پژوهشی بر روی سایت به آدرس  (www.rtd.nioc.ir) تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه/ رئیس پارک علم و فناوری در سامانه ساتع ارسال نمایند.
بیگ زاده اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی مربوط به پروژه ها بر روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادات تاریخ  ۳۰ مهرماه تعیین گردیده و شماره تلفن های ‌ ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۵۸ و ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۲۰ برای پاسخگویی به پرسش ها اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه پروژه های پیش گفته، بخشی از نیازهای فناورانه شـرکت است، افزود: در این ارتباط تعداد ۵۰ نیاز فناورانه سرشماری شده که  ۱۳ مورد در شورای عالی پژوهش شرکت به ریاست دکتر گلپایگانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت به تصویب رسید و برای اخـذ مصوبات به مـدیریت پژوهش و فناوری شـرکت ملی نفت ایران ارجاع و تاکنون ۶ پروژه تاییـد و بقیه در حال پیگیری جهت تکمیل مستندات است که پس از بررسی های لازم به فهرست پروژه های تایید شده اضافه می شود.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان  شرکت های ملی حفاری ایران و حفاری شمال موافقتنامه همکاری امضاء کردند

همزمان با دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت های ملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *