خبر فوری

‍ مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «امیر رجبی» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد.
پی نوشت و به نقل روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، روز شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیینی با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات عبدالله بحرالعلومی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد و امیر رجبی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی گردید.
امیر رجبی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد و حسن ظن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی گفت: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل، باید با فعالیت و تلاشی مضاعف و سرعت بیشتری در انجام وظایف محوله برای پیشبرد اهداف سازمانی اقدام کنیم تا متناسب با شأن استان اردبیل، توسعه فرهنگی و هنری را رقم بزنیم.
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضرورت هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در حوزه فرهنگ را یادآور شد و افزود: برخلاف سایر دستگاه‌ها، دستگاه فرهنگی مجموعه گسترده‌ای است که از حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و سایر بخش‌ها گرفته تا توجه به فرهنگ عمومی باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مشخص در مسیر تعالی حرکت کند.
رجبی با قدردانی از مدیران سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در انجام این مسئولیت در کنار تلاش و توان مضاعف و تقویت جبهه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، سعی خواهیم کرد تا بیشترین بها به فعالیت‌های مؤثر و تأثیرگذار همراه با ارزش‌های دینی و اعتقادی داده شده و شاهد حرکت‌های تحولی باشیم.
وی رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در دولت سیزدهم توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در همه استان‌ها اعلام کرد و ادامه داد: ما نیز به تبع سیاست وزارتخانه تمام امکانات فرهنگی و هنری را در مرکز استان متمرکز نخواهیم کرد بلکه عادلانه به همه شهرستان‌ها به ویژه مناطق مرزی نگاه خواهیم کرد تا با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری تقویت این جبهه ارزشی را شاهد باشیم.
رجبی مسئولیت حضور در فرهنگ و ارشاد اسلامی را خطیر و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در این برهه سخت و دشوار عرصه فرهنگی که عرصه پرچالش، پرخطر و تأثیرگذار است، باید مورد حمایت و پشتیبانی عمومی قرار گرفته تا در این جنگ نرم دشمن که عرصه فرهنگی را نشانه گرفته، ما بتوانیم موفق عمل کنیم.
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ظرفیت‌های فرهنگی استان را از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گرفته تا استاندار حامی فرهنگ و هنری یک ظرفیت بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: با درایت دولت مردمی و فرصتی که در مسیر توسعه استان رقم خورده، سعی ما بر این خواهد بود تا با کار تیمی فعالیت‌ها را در این بخش به نتیجه رسانده و اتفاقات خوبی را در سال‌های پیشرو در این بخش رقم بزنیم.
از دیگر برنامه‌های آیین تکریم و معارفه می‌توان به سخنرانی سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، پخش گزارش عملکرد مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم، با اعطای حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امیر رجبی به عنوان مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معرفی شد و از زحمات عبدالله بحرالعلومی قدردانی گردید.

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

پیشنهاد ما به شما

مدیر مؤسسه آموزشگاه لیماک ؛هنر نتیجه‌ی تلاش انسان برای خلق زیبایی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پی نوشت  مصاحبه اختصاصی  هنری را با مدیر آموزشگاه لیماک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *