خبر فوری

کارگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، در خط مقدم تولید قرار دارند

به گزارش پی نوشت به نقل از تایماز نیوز ، هاشم علایی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل۲ ضمن خداقوت و خسته نباشید به پرسنل و کارگران سخت‌کوش این واحدهای تولیدی، اظهار داشت: گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات کارگران پرتوان و تلاشگر باشیم.
علایی ادامه داد: کارگران به عنوان ستون اصلی تولید و توسعه اقتصادی استان، نیازمند توجه جدی هستند که باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از این قشر کوشا و بی ادعا استفاده کنیم.
وی رشد و توسعه صنعتی استان را در گروی توانمندی و استعداد کارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظیفه ما مسئولان هموار کردن مسیر تولید است تا با ایجاد زمینه‌های تولید و اشتغال، کمک کنیم تا آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها مهیا شود.
علایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به عنوان یک شرکت توسعه‌ای تلاش می‌کند با ایجاد زیرساخت‎ها و مهیا کردن بسترهای سرمایه گذاری، نسبت به گردش چرخ‌های اقتصاد استان کمک کند.
شایان ذکر است بازدید از واحدهای تولیدی ارس تجهیز، رویای هفت آسمان و آرتا سرام قائم در شهرک صنعتی اردبیل۲، از جمله برنامه‌های بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در روز گرامیداشت کار و کارگر بود.
در پایان این بازدیدها، طی اهدای لوح و شاخه گلی از زحمات کارگران این واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

پیشنهاد ما به شما

سخنرانی استاد دکتر حسین چناری در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، برشی از سخنرانی استاد جناب دکتر حسین چناری موسس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *