خبر فوری

فرمانداری رامهرمز در حاله ای از ابهام

از روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا امروز حدود ۷ ماه گذشته، اما همچنان محمد شهبازی آزاد بعنوان سرپرست فرمانداری رامهرمز را اداره میکند!!
نمی دانیم دادن حکم سرپرستی برای اداراتی مانند فرمانداری که حکم نمایندگی از دولت دارد چقدر وجاهت دارد ،تا چه برسد به اینکه بیش ازهفت ماه طول بکشد!! و هنوز معلوم نیست که حکمی دائمی برای فرماندارشهبازی صادرخواهد شد یا نه؟!
ماهیت حکم سرپرستی، موقتی است و به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مدت مجاز برای تصدی یک شغل با حکم سرپرستی حداکثر ۴ ماه می باشد.
ما نمی دانیم به چه علت حکم دائم آقای شهبازی آزاد صادر نمی شود؟ آیا استانداری از مدیریت ایشان ناراضی است و می خواهد فرماندار جدید تعیین کند؟
آیا استانداری با دادن حکم دائم مشکلی ندارد ولی وزارت کشور تعلل می کند و به دلائلی نامعلوم حکم دائم را صادر نمی کند.
آیا استانداری و وزارت کشور موافقند اما نماینده شهرستان مخالفت میکند!!؟
آیا شهبازی آزاد هم به سرنوشت یکی از سرپرست های قبلی دچار خواهد شد با این تفاوت که سرپرست اسبق ۴ سال پیش از طرف نماینده حمایت میشد اما دولت و وزارت کشور و استانداری زیر بار صدور حکم وی نمی رفت و اینک دولت و وزارت کشور موافق صدور حکم شهبازی آزاد هستند اما نماینده موافق نیست ؟!!
ما به عنوان شهروندان دوست داشتیم تا حد امکان مدیریت فرمانداری شهرستان با شخصیتی بومی باشد ولی به هردلیل، حکم سرپرستی آقای شهبازی صادر شد، ایشان معارفه شد، همه تمکین کردند، دست برادری و پشتیبانی دادند ولی چرا علیرغم گذشت هفت ماه اکنون از ایشان حمایت نمی شود؟
چرا استانداری اعلام نمی کند به چه دلیلی حکم فرمانداری رامهرمزصادر نمی شود؟!
سرپرست فعلی فرمانداری باید بداند که می ماند یا خیر؟
تا بتواند با انگیزه تر خدمت کند
اگر صدور حکم فرماندار از مرحله استانی گذشته و در وزارت کشور معطل مانده است، وزارت کشور باید پاسخگو باشد چرا و به چه دلیلی حکم سرپرستی فرمانداری که حداکثر می توانست ۴ ماه باشد و در حال حاضر به ۷ ماه رسیده است!! وتبدیل به حکم دائمی نمی شود؟!!
مردم منتظرند تا هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود و حکم فرماندارشهبازی به امضاء برسد تا کارها، فعالیت ها و برنامه ریزی ها سرعت پیدا نماید.

درباره رضا بوری پور

پیشنهاد ما به شما

گزارشی از عملکرد ادراه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان رامهرمز در راه های روستایی

به گزارش پی نوشت و به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *