خبر فوری

برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز

برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز

به گزارش خبرنگار پی نوشت آئین تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رامهرمز با حضورجانشین فرماندهی انتظامی استان ، فرماندار شهرستان ، مسئول بازرسی انتظامی استان ، اعضای شورای تامین ، نماینده رامهرمز و رامشیر ، امام جمعه موقت شهرستان حجت السلام فاضلی، جناب رسادی وجناب بهبهانی ریاست دادگستری و دادستان، سرهنگ تقی زاده فرماندهی سپاه و دستگاه های امنیتی،موسوی معاون فرماندار و مدیران ادارات ، شهردار و رئیس شورای شهر رامهرمز و شهردارهای سلطان آباد و رودزرد (ماشین) و باحضور جمعیت زادبوم گرایان و گروه صلح و سازش و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی وخانواده معزز شهدا و مردم بزرگوار این شهرستان در محل سالن بحران شهرداری برگزار گردید.

فرماندار رامهرمز اظهار نمود : رامهرمز مدیون خدمات و زحمات شورای محترم تامین شهرستان علی الخصوص فرماندهی انتظامی شهرستان است. خدمت در این لباس که متبرک به خون شهدا می باشد یک افتخار بزرگ است و یادگار و امانتی از جانب شهدا به نیروهای نظامی و انتظامی است که به نحو احسن در راستای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و در رکاب مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) ادای تکلیف می نمایند.

این مراسم در سالن بحران شهرداری رامهرمز برگزار و سرهنگ *«هـدایـت شهــبازی»* به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رامهـرمز معرفی شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ *«محمد محمدی نسب»* تقدیر و قدردانی شد و به رسم یاد بود لوح سپاس به ایشان اهـداء گردید.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

بازدید میدانی فرماندار رامهرمز از روستاهای رستم آباد و جعفر صادق

به گزارش پی نوشت و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری رامهرمزامروز یکشنبه هفتم خردادماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *