خبر فوری

دیدار دربی استقلال و پرسپولیس کسل کننده و رویه های فوتبال بی برنامه

نوشتن از دربی بدون گل و بدون شوتی در چارچوب یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. دربی تهران با یک مساوی بدون گل به پایان رسید. در سه تقابل اخیر یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی و در ۳۱۰ دقیقه بازی فقط یک گل رد و بدل شده. آن هم این دویی که در دو جدال اول خود دو تساوی دو-دو رقم زدند.

قضاوت موعود بنیادی‌فر خیلی زود به جنجالی‌ترین بحث دربی ۹۷ تبدیل شد.

دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که در این بازی سه صحنه جنجالی رقم خورد؛ یکی آفساید نیمه اول مهاجم استقلال، دیگری خطا روی امید عالیشاه که با اعتراض و کارت زرد او همراه بود و دیگری تکل فرشاد فرجی  در آخرین دقایق بازی که استقلالی‌ها معتقدند باید با خطا و پنالتی همراه می‌شد.

در این بازی البته صحنه‌های بیشتری هم وجود داشت اما در نهایت همین  سه صحنه بیشترین میزان اعتراض را به خود جلب کردند تا قضاوت بنیادی فر و کمک هایش از سوی کادرفنی و هواداران دو تیم مورد نقد قرار بگیرد.

فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری پس از دربی، به شدت نسبت به تصمیم موعود بنیادی فر داور مسابقه در دقیقه ۸۷ اعتراض کرد. سرمربی آبی ها اعتقاد دارد که تاکنون داوران با اشتباهاتی که داشته اند، ۶ امتیاز از او و تیمش گرفته اند.

سپس فرهاد مجیدی سرمربی استقلال صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: من به جز صحنه دقیقه ۸۷ بازی هیچ صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن های وطنی و جراید نمی گویند فرار رو به جلو است، تا همین الان داوران ۶ امتیاز از تیم من گرفته اند

 

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

محسن بابادی یکی از اصول اولیه ای که مربی باید مدنظر قرار دهد،

دارا بودن اندام ورزشی و نسبتا آماده و نیز ظاهر آراسته و مرتب است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *