خبر فوری

در دومین جلسه شورای ورزش مطرح شد برای توسعه ورزش همگانی راه اندازی پارک بانوان دراهواز یکی از الزامات می باشد

در دومین جلسه شورای ورزش مطرح شد

برای توسعه ورزش همگانی راه اندازی پارک بانوان دراهواز یکی از الزامات می باشد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این‌که برای توسعه ورزش همگانی  پارک بانوان یکی از نیازهای امروز اهواز است، گفت: یک پارک بانوان در دولت دهم با یک هزینه سنگین در اهواز افتتاح شد اما به هر دلیلی بعد از مدتی این پارک تعطیل و اکنون یک متروکه است.

رضا نجاتی در دومین جلسه شورای ورزش در سال ۱۴۰۰ که امروز ۸ اسفندماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شکر در بحث ورزش همگانی فرمانداران پای کار آمده‌اند و کار خوبی انجام شده است و با توجه به این‌که تعطیلی عید نوروز را در پیش داریم این آمادگی را داریم که جهت ایجاد شادی و نشاط و انجام ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی با فرمانداران هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، وی بیان کرد: شرکت‌ها در مسائل اجتماعی همراهی خوبی با ما داشته‌اند و در زمینه ورزش نیز می‌توان جلسه‌ای با حضور آن‌ها برگزار کرد تا کمک‌های اجتماعی ساماندهی شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: یک پارک بانوان در دولت دهم با یک هزینه سنگین در اهواز افتتاح شد اما به هر دلیلی بعد از مدتی این پارک تعطیل و بسته شد و اکنون یک متروکه است. از این پارک دو، سه بار بازدید و قصد داشتیم از این پارک در طرح گرمخانه استفاده کنیم که آن زمان شهرداری فعال شد و عنوان کرد که این پارک بانوان است. اما بعد گفتند که شهرداری قرار است این پارک را به کارکنان خود اختصاص دهد که ما هم ورود کردیم و اجازه این کار را ندادیم. پارک بانوان یکی از نیازهای امروز اهواز است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از زمین‌های محلات دارای صاحب هستند اما در حال حاضر در اینجا نیستند و نیاز است تصمیم جدی در خصوص آن‌ها گرفته شود. پیشنهاد من این است در یک جلسه اداره‌کل ثبت، راه‌ و شهرسازی و بنیاد برکت حضور داشته باشند و تکلیف این زمین‌ها روشن شود. اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هم اعلام کرده است تا زمانی که این زمین‌ها به صورت ثبتی به آن‌ها واگذار نشود، نمی‌تواند در آن‌ها هزینه کند که از نظر قانونی حرف درستی است.

 

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

چراغ سبز شورای شهر هندیجان به شهردار جهت انجام تخلفات اداری

شهرداری هندیجان تافته ای جدابافته به گزارش پی نوشت بنابر مصوبه ی هیئت وزیران هرگونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *