خبر فوری
خط قرمز مجموعه ی نیروی انتظامی امنیت وآرامش مردم است ومعاندان باضربه های محکم مدافعان امنیت مواجه خواهند شد:

درگفتگو بافرمانده منطقه ی انتظامی شهرستان هندیجان:

درگفتگو بافرمانده منطقه ی انتظامی شهرستان هندیجان:

خط قرمز مجموعه ی نیروی انتظامی امنیت وآرامش مردم است ومعاندان باضربه های محکم مدافعان امنیت مواجه خواهند شد:

به گزارش خبرنگار ما در شهرستان هندیجان و مصاحبه با فرمانده منطقه انتظامی شهرستان هندیجان باتوجه به حوادث اخیر در خصوص سرقت احشام و بحث امنیت واقدامات انجام شده ی پلیس شهرستان، سرهنگ کاظم میرمقدم با اشاره به حوادث أخیر گفت: ما فرزندان جان برکف ملت دلیر ایران هستیم و افتخار می کنیم که در راه امنیت و آرامش مردم حتی جان خود را فدای این ملت کنیم، و تقدیم هزاران شهید نظم و امنیت گواه براین مدعاست.
وی با اشاره به برنامه های پیشگیرانه منطقه انتظامی توسط بخش های مختلف برای کاهش جرایم افزود: با تشکیل شورای صیانت، انجام نظارت های محسوس و غیرمحسوس، ریشه یابی دلایل و شناسایی بسترهای وقوع جرایم ، تلاش برای حذف بسترها، تقویت مبانی اعتقادی همچنین برخوردهای نظامی وسازمانی با وجود پلیس پیشگیری، اطلاعات وامنیت عمومی ، آگاهی، راهنمایی ورانندگی، مبارزه بامواد مخدر و…سعی برآن داشته و داریم تا باکمک اقشار مختلف بویژه معتمدین و بزرگان شهرستان هندیجان در جنبه های مختلف گام های موثری را برداریم، و آمار و ارقام اقدامات نیز نشان می دهد نسبت به دیگر شهرستان ها جایگاه بهتری را داشته ایم، اما همچنان تلاش خواهیم کرد آمار جرم را کنترل و کاهش دهیم.
میرمقدم با اشاره به داشتن امنیت و آرامش مردم منطقه که حق طبیعی آنان می باشد افزود:
اخیراً در بحث دزدی احشام هماهنگی های اطلاعاتی و امنیتی خوبی صورت گرفته و با جلسات منظم چه در مجموعه ی انتظامی و چه شهرستان به نتایج مطلوبی رسیده ایم و بزودی خبرهای خوبی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان به اشاره به گستردگی حوزه ی استحفاظی و کمبود امکانات مجموعه اظهار داشت : این کمبودها هم مانع ازانجام وظایف ما نشده و با رصدهای اطلاعاتی مستمر و در همکاری مردم، با هنجارشکنانی که امنیت مردم را نشانه گرفته اند برخورد قاطع خواهیم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد عده ای از خدا بی خبر بخواهند باامنیت و آرامش مردم بازی کنند.
وی ضمن اشاره به وجود نیروهای سالم اداری و قابل قبول خود بعنوان تامین کننده ی امنیت وآرامش مردم بعنوان مجاهدان در راه خدا، عنوان کرد، همکارانم حاضر هستند با جانفشانی اقدامات پیشگیرانه و نظامی در مبارزه با قاچاق سوخت و کالا، بزهکاران و مجرمان هنجار گریز و متجاوز به امنیت مردم داشته و با اقتدارانجام وظیفه کرده و در خدمات سازمانی خود کوشا باشند.
سرهنگ میرمقدم ضمن تقدیر از همکاری وتعامل مردم ودیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان، برهمکاری بیشتر مردم با خادمان خود در مجموعه انتظامی شهرستان تأکید و افزود: منطقه انتظامی شهرستان هندیجان با آغوش باز آماده ی گزارشات مردمی خواهد بود و درطول شبانه روز پلیس آماده ی همکاری است.
وی درپایان بااشاره به تکریم ، پیگیری مشکلات وپیشنهادات مردمی گفت: علاوه بر آمادگی شبانه روزی پلیس، ملاقات عمومی اینجانب هرهفته چهارشنبه ها ازساعت ۹ الی ۱۱ در فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان برگزار خواهد شد وپذیرای مردم عزیز خواهیم بود.
شایان ذکراست اقدامات مطلوبی باتلاش های شورای تامین شهرستان وفرماندهی منطقه انتظامی شهرستان هندیجان صورت گرفته که پس از پایان اقدامات ، بزودی اخبار مستندی از این تلاش هابه اطلاع مردم شریف منطقه خواهدرسید.

اکبرشعبانی

درباره اکبر شعبانی

پیشنهاد ما به شما

خرید سطل زباله های جادویی با قیمت های نجومی و غیرمتعارف از شرکتی خاص، توسط شهردار هندیجان روح الله درخشان…

_تا کی شهردار هندیجان باید به تخلفات خود ادامه دهد؟! چه کسی پاسخگوی تخلفات آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *