خبر فوری

دبیر کارگروه توجیه آموزش پرورش باوی از تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر ۱۴۰۰ خبر داد

پایگاه خبری پی نوشت – در راستای برنامه های پروژه مهر ۱۴۰۰ کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان باوی تشکیل جلسه داد.

دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر ۱۴۰۰ گفت: کارگروه توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی به عنوان زبان گویا در اطلاع رسانی فعالیتهای صورت گرفته در دیگر کارگروه های های پروژه مهر نقش بی بدیلی دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باوی، رامین شه پری مسئول روابط عمومی و دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی صبح امروز یک شنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ ضمن اعلام این خبر افزود: برای اجرای برنامه پروژه مهر کمیته های تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت تشکیل شده است که با همکاری همدیگر درصددند که مهری با شور ونشاط و بی دغدغه را برای دانش آموزان مهیا کنند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به موقع اخبار بازگشایی مدارس با رویکرد رعایت دستورالعملهای بهداشتی با هدف تنویر افکار عمومی انجام، و این کار باعث کاهش دغدغه همکاران، والدین و دانش آموزان برای بازگشایی مدارس می شود.

شه پری با تشریح پروژه مهر افزود: پروژه مهر مهم‌ترین فعالیت و اقدام آموزش و پرورش در تابستان به منظور تمهید مقدمات و برنامه ریزی برای آماده سازی مدارس برای بازگشایی بی دغدغه مدارس است و عزم جدی کلیه مسئولین در این راستا و ساماندهی فضا، تجهیزات و نیروی انسانی صورت می گیرد.

دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان باوی با اشاره به شرایط خاص بیماری کرونا، تعامل و همکاری کمیته های ستاد پروژه مهر را در کیفیت بخشی به برنامه های بازگشایی بی دغدغه مدارس مفید بیان و تصریح کرد: کارگروه توجیه، تبیلغ و اطلاع رسانی با انتشار خبر کارهای ارزنده صورت گرفته در دیگر کارگروه ها، در پروژه مهر آموزش و پرورش نقش مهمی را ایفا می کند.

 

 

درباره رامین شه پری

پیشنهاد ما به شما

علت عدم تصویب بودجه ی شورای اسلامی شهرهندیجان در موعد مقرر قانونی چیست؟!

وعده وعید های پوچ وتوخالی اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان در تبلیغات انتخاباتی وعملکرد ضعیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *