خبر فوری

دبل فولاد برابر آخال صدرنشینی شاگردان نکونام در آسیا برد فولاد در مقابل آخال با نتیجه یک بر صفر

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری برابر آخال، صدرنشین گروه سوم شد.

به گزارش پی نوشت به نقل ازباشگاه فولاد خوزستان، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۲۱:۴۵ دوشنبه شب با قضاوت محمد نظنی از مالزی به مصاف آهال ترکمنستان رفت که نیمه نخست این جدال با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام خاتمه یافت.

دو تیم در بازی قبلی که ۳ روز پیش برگزار شد در برابر هم قرار گرفته بودند که فولاد پس از ۹۶ دقیقه مقاومت نماینده ترکمنستان توانست دروازه آنها را باز کند و با نتیجه یک بر صفر برنده باشد. نماینده ایران در دیدار امشب به دلیل دو اخطاره بودن محمد آبشک و لوسیانو پریرا را در اختیار نداشت.

در دقیقه ۱۸ ارسال پشت مدافعان آخال که ساسان انصاری توپ‌گیری کرد ولی خروج دروازه‌بان مانع گلزنی او شد و توپ در دستان چاریف قرار گرفت.  در دقیقه ۳۹ پاتوسی روی پاس زیبای ساسان انصاری با یک بغل پای مطمئن و زیبا گل نخست را به ثمر رساند تا شاگردان نکونام پیروز به رختکن بروند.

در دقیقه ۷۱ پاس خوب پاتوسی در جناح چپ برای حیدریه و سانتر او به سمت دروازه آخال که روی سر رضاوند ننشست و بدون برخورد به کسی به بیرون رفت. آخال نیز سعی داشت با ارسال از جناحین به دروازه فولاد نزدیک شود.

در نهایت این حملات ثمری نداشت تا بازی با برتری شاگردان نکونام خاتمه پیدا کند. همچنین در واپسین ثانیه های بازی، آخال درپی اخراج نورمرادوف ۱۰ نفره شد. با ۳ امتیاز این دیدار فولاد هشت امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به الغرافه صدر جدول گروه سوم رفت‌. پاتوسی در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

محسن بابادی یکی از اصول اولیه ای که مربی باید مدنظر قرار دهد،

دارا بودن اندام ورزشی و نسبتا آماده و نیز ظاهر آراسته و مرتب است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *