خبر فوری

خبر خوش وزیر ارشاد برای اصحاب فرهنگ و رسانه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه “عدالت فرهنگی سرلوحه وزارتخانه است” گفت: بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و رسانه تقدیم دولت شده و پس از تصویب در هیأت دولت برای جبران بخشی از خسارت‌های دوران کرونا پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم؛ محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه سفر به قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عدالت فرهنگی سرلوحه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

وی افزود: در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و غیره فرهنگ به‌عنوان یک بستر عمومی وجود دارد و دولت سیزدهم در تلاش است تا استعدادهای فرهنگی و هنری را در سراسر کشور شکوفا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهداف سفر به قم بیان کرد: دیدار با مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم مهم‌ترین برنامه این سفر بود، همچنین امضای توافقنامه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه علمیه برای پیشبرد اهداف مشترک نهایی شد و به‌زودی این توافقنامه تدوین و نهایی می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به مشکلات صنعت چاپ و نشر تصریح کرد: بخش زیادی از مشکل کاغذ در این حوزه تا پایان هفته آینده حل می‌شود، ملی شدن صنعت نشر در دستور کار دولت است و هم‌اکنون ۹۰ درصد کاغذ صنعت چاپ کشور وارداتی است، تلاش می‌شود در چهار سال آینده بخش عمده نیازهای صنعت چاپ و نشر در داخل تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: بسته حمایتی از اصحاب فرهنگ و رسانه تقدیم دولت شده و روز یکشنبه هفته آینده پس از تصویب در هیات دولت برای جبران بخشی از خسارت‌های دوران کرونا پرداخت خواهد شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

مدیر مؤسسه آموزشگاه لیماک ؛هنر نتیجه‌ی تلاش انسان برای خلق زیبایی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پی نوشت  مصاحبه اختصاصی  هنری را با مدیر آموزشگاه لیماک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *