خبر فوری

حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

پی نوشت _حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در سالن همایش دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

ما نیاز به یک قیام اقتصادی داریم همانطور که در برابر استکبار قیام کردیم و پیروز شدیم نیاز به توسعه راهکارهای اقتصادی در این کشور داریم

دشمنان ایران عزیز همیشه سعی می کنند ایران را تضعیف و اعتماد به نفس مردم را از بین ببرند ولی ایران همیشه قدرتمند و توانمند تر رو به جلو حرکت می کندمحسن رضایی در همایش فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان در تحقق شعار سال ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز هم قبل از انقلاب و هم در دفاع مقدس نقش موثری داشته است.

اصولا در دفاع مقدس حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند. امروز ما در یک رویداد دیگر و در جنگ اقتصادی و یک جهش اقتصادی قرار گرفته‌ایم. سوال این است که دانشگاه‌های ما چه نقش تاریخی می‌توانند در این رویداد داشته باشند؟ از اندیشکده‌ها، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان چگونه می‌توانیم در این سومین رویداد مهم انقلاب اسلامی استفاده کنیم

این همایش روز سه شنبه ۳۱خرداد ۱۴۰۱ با مشارکت حوزه مقاومت بسیج و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در چهار محور شامل محور انرژی دربرگیرنده نفت، پتروشیمی، گاز، آب و برق، محور کشاورزی، دامپروری و شیلات، محور صنعت و معدن و محور محیط زیست، بهداشت و سلامت‌ برگزار شد.

در این همایش حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری، ۸ مقاله به عنوان مقالات برگزیده سخنرانی انتخاب شده‌اند و در هر محور دو سخنران مقالات خود را ارائه دادند.

در این همایش که مهندس دانشی مدیرعامل و دکتر روغنیان سرپرست مدیریت امور فنی، یوسف مزرعه فر مدیر تدارکات و امور کالا و سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند دکتر گلستانی رییس پژوهش و فناوری این شرکت سخنرانی کرد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

پیشنهاد ما به شما

سخنرانی استاد دکتر حسین چناری در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت، برشی از سخنرانی استاد جناب دکتر حسین چناری موسس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *