خبر فوری

تصویب آیین‌‍نامه تبدیل پلاک خودرو‌های اروندی به ملی در خوزستان

استاندار خوزستان از تصویب آیین‌‍نامه تبدیل پلاک خودرو‌های اروندی به ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب اظهارکرد: دولت برای توسعه شهر‌های آبادان و خرمشهر، ۳۰۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی را برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار باید از طریق ردیف‌های مالی مختلفی تامین شود که یکی از مهمترین این ردیف ها، منابع حاصل از تبدیل پلاک خودرو‌های اروندی به ملی است.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی حاصل از تبدیل پلاک خودرو‌های اروندی به ملی پیش‌بینی شده که می‌تواند در توسعه شهر‌های آبادان و خرمشهر تاثیرگذاری چشم گیری داشته باشد.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان از اراده جدی برخوردار است گفت: در همین زمینه، اختصاص منابع مالی حاصل از تبدیل پلاک خودرو‌های اروندی به ملی یکی از مصوبات سفر آیت الله رییسی به خوزستان است و مدیریت ارشد استان با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: تصویب آیین‌نامه اجرایی تبدیل پلاک خودرو‌های اروندی به ملی می‌تواند تحقق برنامه‌های دولت برای توسعه شهر‌های آبادان و خرمشهر را تسریع کند.

درباره محمود اوژن

پیشنهاد ما به شما

علت عدم تصویب بودجه ی شورای اسلامی شهرهندیجان در موعد مقرر قانونی چیست؟!

وعده وعید های پوچ وتوخالی اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان در تبلیغات انتخاباتی وعملکرد ضعیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *