خبر فوری

تشییع دریایی شهدای گمنام در سواحل خلیج همیشگی فارس

مراسم تشییع دریایی پیکر مطهر ۲ شهید گمنام بر امواج خروشان خلیج همیشگی فارس در سواحل جنوبی خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پی نوشت و به نقل از پایگاه خبری تجهیزنیوز، مراسم تشییع دریایی پیکر مطهر ۲ شهید گمنام امروز بر امواج خروشان خلیج همیشگی فارس برگزار شد.

در این مراسم باشکوه پیکر مطهر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده با مشایعت و همراهی نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه خوزستان از بندر ماهشهر به سمت بندر امام خمینی (ره) و در مسیر دریایی تشییع شدند.

رژه و مانور مقتدرانه قایق های موتوری و همراهی دریادلان نیروی دریایی سپاه که پیکر مطهر شهدا را تا سواحل نیلگون خلیج فارس در اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی (ره) مشایعت کردند از صحنه های ماندگار این مراسم شد.

از نکات حائز اهمیت در این مراسم استقبال کشتی های خارجی سواحل بندر ماهشهر و ادای احترام خدمه این کشتی ها به پیکر شهدای گمنام بود. در مسیر تشییع دریایی، همه لنج ها و کشتی های نظامی و اقتصادی نیز بوق خود را به صدا درآوردند و برای لحظاتی به احترام شهدا، از حرکت باز ایستادند.

۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا شنبه ساعت ۸ صبح در محل اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان واقع در بندر امام خمینی (ره) به آغوش خاک سپرده خواهند شد.

 

درباره فخرالدین طاهرزاده

پیشنهاد ما به شما

شورای اسلامی شهر هندیجان بالغواعتبارات جزئی وتصویب اعتبارات افزایشی متوسط و اختیارات جدید به شهردار بدنبال چه هدفی است؟!

«سپردن گوشت به دست گربه؟! » شنیده ها حاکی ازاین است : تلاش اعضای شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *